Blackend Is The End

Isnin, 6 Februari 2012

WARKAH ABU NAWAS DARI PENJARA UNTUK DIN BINJAI

Mungkin kerana hari ini hari cuti maka sekali lagi Abu Nawas berpelung untuk update blog. Terima ksih banyak2lah pada warden yang baik hati, walaupun tubuh badan abu Nawas di kurung di sebalik jerjaj besi tapi jiwa abu Nawas masih bebas walupun taklah sebebas di luar penjara.

Cumanya tak ada lagilah peluang untuk abu Nawas tulis isu semasa tentang politik dan tak ada lagilah cerita2 atau gambar yg boleh abu Nawas masukkan kedalam blog ini memnadangkan Abu Nawas tidak di benarkan berbuat demikian.

Ini pun abu Nawas dah rasakan cukup VIP jika di bandingkan dengan tahanan lain yang bukan kata nak berFB tapii nak talipon famili pun susah.Begitulah nasib tahanan di penjara negara orang.

Sebenarnya Abu Nawas nak cerita tentang 1 sms yg Abu Nawas terima pagi tadi dari seorang kepala gangster. Dia fowardkan 1 sms dari seorang rakan blogger bertanyakan betulkah abu Nawas kena penjara. Penjara mana dan kes apa smpai kena penjara.

Rupa2nya ada jugak yg ingat abu Nawas main2 dengan cerita abu Nawas kena penjara ni. Ermmm ntah lah tapi kalau rasa Abu Nawas tipu mai la melawat sendiri abu Nawas tapi macam Abu Nawas kata kalau setakat nak bawak buah limau tu tak paayah la..Kalau nak mai lawat bawak la laptop ka..note book ka..kalau tak tak payah mai la...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve