Blackend Is The End

Khamis, 29 Mac 2012

Antara Lebai Sexs Dengan Tukar Tiub


Abu Nawas tertarik dengan satu komentar yang di tulis oleh seorang peminat Tukar Tiub yang berceritakan tentang pak Lebai... Kebetulan abu Nawas turut sama di dalam forum anak muda di mana Tukar Tiub telah meleparkan pandangannya tentang sindrom Lebaisation...

Memang kepada sesiapa yang hadir ke forum tersebut akan merakan kenyataan Tukar Tiub ini amat keterlaluan. Abu Nawas sendiri keesokan harinya di tanya oleh seorang orang Pas yang turut hadir sama ke forum itu "apakah Hisham itu Islam"

Abu Nawas cuma katakan padanya, kalau kita jauh darinya maka akan jauhlah lagi dia dari Islam... jadi apakah yang salahnya jika berkawan dengan Tukar Tiub setidak tidaknya dia tidak hipokrit macam pak pak lebai seperti yang di tulis di bawah ni.....


LEBAI DAN LEBAISATION
Berita ini mengesahkan apa yang ditulis oleh Tukar Tiub dan penyokong-penyokong Tukar Tiub tentang LEBAISATION di Malaysia selama ini benar belaka. Kualiti orang yang bekerja di Jabatan Agama Islam amat rendah kerana mereka ini terdiri daripada golongan budak-budak samseng yang bodoh dan tidak pandai belajar.

Bila mereka gagal SPM, mereka terpaksa pergi mengaji di pondok atau madrasah di Pakistan kerana itu sahaja yang mereka mampu. Kalau mereka ini tak pandai & dungu didalam Ilmu Hisab, Fizik, Kimia, Biologi, Ekonomi & Perakaunan, sudah tentu mereka ini juga tidak pandai di dalam ilmu agama Islam yang jauh lebih susah daripada Fizik.

Bila mereka ini balik ke Malaysia dan bekerja di Jabatan Agama, mereka ini masih tetap samseng dan gila seks. Itulah sebabnya kebanyakan tokoh tokoh agama teragung, terunggul, terulung temasyhur, tersohor, ternama dan terbaik di Malaysia hanya mampu bercakap pasal SEKS. Mengapa? Sebab mereka ini kepala otak mereka asyik fikirkan seks sejak dari zaman sekolah menengah sampai sekarang. Gaji mereka tak seberapa dan muka mereka tak kacak.

Jadi tak ramai gadis Melayu yang ingin berkahwin dengan mereka ini. Jadi untuk memuaskan hawa nafsu seks mereka, mereka ini terpaksalah sibuk pergi mengintai pasangan kekasih yang berdua-duan. Mereka yang lebai ini memang lemah didalam bidang pengawalan kepala pelir mereka. Mereka tidak boleh tengok rambut perempuan atau perempuan pakai mini skirt macam Saloma bini P. Ramlee. Jika tengok, terus stim nak merancap. Mengapa???? Sebab mereka tidak biasa tengok.

Orang Penan yang hanya pakai cawat macam Tarzan lagi terror dalam pengawalan hawa nafsu mereka. Di hutan Amazon, Afrika, dan Sarawak ada ramai orang hutan yang perempuan mereka setiap hari bertelanjang bogel atau separuh bogel. Tetapi lelaki mereka ini tidak merogol perempuan mereka. Malah mereka tidak membuang bayi macam kaum Melayu, kaum yang paling hebat di dalam hal ehwal agama Islam sebab hanya ada satu kaum di dunia ini yang kaumnya mesti 100% Muslim, Orang Arab keturunan Nabi pun kalah jika dibandingkan dengan kaum Melayu ini. KAH KAH KAH Saya ada seorang kawan yang kuat agama yang pernah belajar di Al Azhar.

Tetapi saya tak kisah sebab kawan saya tu tak pandai guna komputer dan internet. Bila semua orang dah lama guna internet, dia baru nak belajar. Jadi dia suruh saya ajar dia. Pada suatu hari, komputer dia kena virus. Jadi sayalah orang yang dia minta tolong. Bila saya buka komputer dia, saya curi buka dia My Documents dan ternampak banyak gambar-gambar lucah yang dia simpan di dalam komputer dia. Kena virus tu pun sebab dia lawat laman porn. Jadi bila saya tengok ulasan yang dibuat oleh orang yang lebai di Tukar Tiub, saya tidak kagum dengan kelebaian mereka, kerana 99% semua sudah melawat laman web lucah dan ada yang merancap di depan komputer.

Yang 1% tu ialah orang-orang macam saya dan Hishamuddin Rais yang sudah banyak pengalaman. Jadi laman web lucah, kita orang tak ambil port. Itulah bukti bahawa orang yang kononnya MELAYU LIBERAL, MELAYU SOSIALIS, MELAYU KOMUNIS adalah jauh lebih baik daripada Melayu yang kononnya LEBAI dan ALIM. KAH KAH KAH

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve