Blackend Is The End

Khamis, 15 Mac 2012

Datuk Malik Noor Akui Surat Pembedahan Zakar Sebelum Dia Berkahwin adalah Benar


Datuk Malik Noor Yang baru sahaja melansungkan perkahwinannya telah mengakui bahawa surat doktor yang menyatakan beliau pernah membuat pembedahan zakar sebelum berkahwin dengan isterinya seperti di dakwa adalah benar..

Menurut Rais Yatim iaitu cucu kepada Haji Malik Noor datuknya telah memang telah membuat pembedahan zakar kucing jantan mereka agar kucing tersebut tidak boleh mengandungkan kucing jiran mereka lagi.

Ini adalah kerana kucing mereka telah menjadi bahan mulut jiran sekeliling kerana asyik membuntingkan kucing betina saja..

Bila cakap pasai bunting ni bukan saja berlaku pada kucing betina jiran Haji Rais Yatim saja malah ianya berlaku pada anak anak pak aji dan mak aji.

Zaman sekarang ni zaman kongkek... Jantan jumpak betina baru sejam pun dah boleh kongkek. Kalau dulu nak kongkek kena pi cari jalang tapi mesti ada duit kalau mau jalang punya poen tapi sekarang tak ada duit pun dah boleh memoen.

Modal ayaq lioq pun dah cukup untuk dapat poen free. Baru kenal kat FB dah boleh jumpak...baru jumpak sejam dah boleh pegang tangan.. Belum sampai petang dah boleh menutuh dalam kereta.

Semalam Abu Nawas lepak dengan Leman Raja Kote di Brighfield sampai kul 5 pagi. Depan tempat Leman jual minyak kotenya tu ada hotel untuk jantang jangan menutuh.

Bukan baru Abu Nawas lepak sambil layan Leman jual minyak kotenya tu tapi semalam Leman kata "Jantan ni kalau tak merencap bukan jantan la namanya. Merencap ni tak ada undang2 yang nak dakwa katanya.

Pak Aji merencap, Pak Imam merencap, Ahli Politik merencap, Ibrahim Ali pun merencap jugak kata Leman. Merencap tak kena duit kata Leman tapi nak menutuh jalang kalau tak dak duit masuk pintu bilik kena terajang dengan jalan keluaq hotel...

Sebagai jantan Abu Nawas pun tak nafikan kata kata Leman tu cuma tak ada sapa la pulak nak mengaku yg semalam dia merencap dok terbayang bini orang macam melaon anak buah Ketua pemuda Pas penang tu.. Ntah2 bini si Yusni Mat Piah pun jadi mangsa pak cu ceng si Melaon tu..kah kah kah.

Tapi lagilah pelaq kalau semakin tua semakin jahat peliaq. Masa muda tak mau nak jahat tapi bila dah tua baru nak kenai jahat. Macam orang kuat Pas kampung Abu Nawas la. Masa muda tak reti nak kenai betina tapi bila umoq dah nak mapuih baru nak belajaq usung betina.

Bila dah tak pernah jahat tapi baru nak buat jahat maka boleh habuan la dengan betina Indon. kikis sampai haboq pun tarak. Hutang along sana sini tapi sembang tetap tak jatuh walaupun memang muka dah macam kepala butuh.

Itu cerita orang kuat Pas kampung Abu Nawas pasai dok gila betina. Abu Nawas ada lagi 1 cerita pasai budak mahasiswa yang dari segi percakapannya punya la berlapik dengan nas al quran dan hadis.

Mulanya Abu Nawas kira macam ok la jugak dengan budak ni tapi belum sampai sehari Abu Nawas jumpak dia, Abu Nawas dapat berita yang dia telah memberi peliaqnya secara paksa kepada seorang budak pompuan untuk di kulom.

Ini adalah dari cerita budak pompuan tu sendiri yang jugak Abu Nawas pernah jumpak. Tapi setakat ini belumlah lagi Abu Nawas nak dedahkan cerita budak siswa ni sebab SB SB Abu Nawas sedang menjalankan siasatan untuk mensahihkan berita ini.

Cumanya Abu Nawas nak ingatkan pada budak pompuan tu kalaulah berita yang dia bawak ini Fitnah maka tunggulah abu Nawas nak bogelkan dia..

Maka kesimpulannya hari ini Abu Nawas cuma nak bercerita asai peliaq atau dalam bahasa moleknya sms lucah Mohd Zan bin Durany kepada pompuan yang bernama Salmi ialah zakar.

Apa2 pun kecil besaq peliaq tak penting kerana kalau peliaq besaq pun tapi tak dak teloq nak buat apa. Setakat berani sembang kot belakang tu hang simpan la hang punya berani tu kat bini hang kah kah ka...

Sebagai hadiah kepada pembaca semua Abu Nawas nak persembahkan satu video bagaimana mudahnya jantan dapat poen free... Cuma di ingatkan selepas pak cu ceng jangan lupa mandi hadas sebelum sembahyang...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve