To Live Is to Die

free counters

Khamis, 29 Mac 2012

Gambar Pelakon Arol Aziz Menjadi Model Seluar Dalam G String


Pelakon kacak terkenal Arol Aziz kini telah menjadi model kepada pengeluar seluar dalam wanita yang di sebut G String.

Menurut Arol seluar dalam G String kini bukan saja di minati oleh wanita wanita yang suka berbogel tetapi ia juga turut di minati oleh kaum lelaki yang tak ada maruah sepertinya.

Click sini untuk Laman Web wanita melayu berbikini http://gadismelayubikini

Dalam temuramah selepas pertunjukan fesyen itu, pengurus seluar kilang seluar dalam tersebut berkata mereka kini sedang dalam proses untuk membuat satu lagi seluar dalam untuk Rosmah memakainya.

Sebab itulah kerajaan sebolehnya mahu melaksanakan GST dengan segera kerana mahu mengumpul dana untuk rekaan seluaq dalam G String tersebut.

Menurut pengurus itu lagi seluaq dalam G string itu mungkin ada di beri nama GST yang membawa maksud G String Tembon..Benda apa GST ni? Pasai apa tulis dalam bahasa inggeris? Pak Lebai yang dok melepak di kedai kopi di kampung Tok Panjang tau ka kalau tanya dia apa benda GST ni?

Tak usahlah tanya ketua pemuda umno cawangan Pekan Permatang Pauh tapi tanyalah Ketua pemuda Umno bahagian Permatang Pauh dia tau tau ka apa GST ni?

Inilah satu lagi projek nak tipu melayu sebab kalau tulis dalam bahasa melayu nanti melayu tau baca dan ,melayu lawan balik sebab tak depa paham apa itu GST.

Kerajaan sudah kasi duit 500 dan kini masanya kerajaan mau angkat balik itu duit. Orang melayu tak tau dalam pokek dia ada tangan najib, Orang melayu tak tau dalam poket dia Rosmah tengah main teloq kote depa.

Orang melayu miskin himpun duit 2 tahun untuk beli basikal anak tapi bila sudah cukup duit pergi kedai basikal nanti tokey akan kata lu punya duit talak cuku lagi. Orang melayu tanya tokey apa pasal tlak cukup gua tengok itu basikal punya harga RM25o saja.

Nanti tokey kata itu RM250 gua punya balang tapi itu Losmah punya luit bulum kila lagi loo.. Orang melayu pun pulang dengan perasaan hampa kerana terpaksa tunggu lagi setengah tahun untuk cukupkan duit beli basikal untuk anak.

dalam hati orang melayu akan maki hamun orang cina sebab orang melayu ingat yang naikkan harga tu adalah orang cina.

Inilah GST..sambil menyelam sambil sekodeng pompuan pakai Gstring dalam ayaq. Sambil selok poket orang melayu miskin sambil juga main teloq supaya api perkauman dan benci cina menyala.

Tapi ada ka melayu yang dok melepak di kedai kopi itu kisah.. ada ka orang miskin yang nak beli beras pun tak cukup duit ambil tahu hal ini....

Tak apalah kalau tak tahu tapi kerja kita yang paling utama sekarang ini ialah tumbangkan Umno... Tak perlu nak pikir macam mana nak tumbangkan MCA atau Gerakan sebab orang cina dah comfirm tak undi MCA tapi semua rakyat hari ini tanpa mengira fahaman perlu bersatu untuk jatuhkan umno saja..

Warga Miskin Bangulah....


Lepas umno jatuh kita kira lain...

Blackend Is The End

Dyers Eve