PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Sabtu, 31 Mac 2012

Gambar Rebbeca Nur Islam Tunjuk Buah Dada.

Tu dia aih baguih punya lurah...dah la Abu Nawas dok tengah posa ni..ish ish anak sapa ni haaa?? Cuba tengok gambaq kat bawah ni pulak:-Tu dia baguih punya nak main sekali dua orang ..Fuhh best gila ni.... yang sorang tu nampak macam cucu Opah... ala drama RTM dulu dulu tu...

Yang sorang lagi pulak depa kata nama Rabecca Nur Islam... Ish ish ish... awat nama Islam tapi tak senonoh sampai macam tu....

Tapi biaq pi kat dialah dia bukan dok kacau umno pun yang tak bolehnya kalau pakai serban tapi dok kacau umno itu yang salah...

Macam cerita di bawah ni..Pak Imam ni orang suruh masuk penjara dia dok pi Islamkan orang pulak. Ini yang umno nak marah. Pasai apa pandai2 dok pi Islamkan orang..Ini kerja bahaya... kalau orang masuk Islam nanti depa tak suka pada umno lagi..

Nak masuk Islam kena isi borang, nak masuk Islam kena tanya pejabat ugama, nak masuk islam kena tunggu orang pejabat agama mai baru boleh jadi Islam. Silap silap kena keluaq duit beli setem pasai kerajaan nak kena kutip cukai sebab pandai2 nak masuk IslamSusahnya nak jadi Islam, susah lagi bila sudah Islam sebab orang Islam tak boleh jadi miskin sebab nanti tak boleh masuk makan di gereja. Bila masuk makan di gereja nanti akan di tuduh kafir.Susah memang susah, serba salah cukup serba salah. Orang Islam yang miskin tinggal tepi masjid tapi pak imam lalu depan rumah nak pi sembahyang maghrib buat tak tau saja. Bukan kata nak tanya ada beras nak makan ke tak tapi ajak pi masjid pun tidak.

Bila orang kristian ajak orang islam yang miskin pi makan kat gereja nanti depa pakat maki hamun orang miskin sebab katanya dah jadi kapiaq.

Gereja cari duit untuk buat kebajikan tapi masjid cari duit untuk lawan masjid mana yang duit banyak. Gereja buat makan bagi kat orang miskin tapi masjid buat makan bagi kat ustad. Ustad makan sedap sedap tapi orang miskin makan bihun dalam pingan kertas kat luaq masjid.

Habis tu hebohlah orang kristian nak kristiankan orang Islam. Apa salahnya orang kristian nak kristiankan orang Islam sebab itu memang kerja depa. Mengapa orang Islam tak Islamkan orang kristian pulak.

Nak Islamkan orang kristian macam mana kalau Pak Imam nak Islamkan orang dalam penjara pun tak boleh. Lepas tu heboh la macam bewak kat bawah ni :
Ntah berapa kali Isnin yang dia dok cerita pun tak taulah. Menyalak macam anjing tapi suara macam babi.