To Live Is to Die

free counters

Selasa, 6 Mac 2012

Kisah Bob Kuman (ku2) Di Hadapan Kaabah Yang Membuat Dirinya Berubah. (Video)

Berikut adalah pengakuan kisah hidup Bob Kuman (KU2). 2 perkara yang Abu Nawas tertarik ialah pertamanya beliau bosan dengan suasana kehidupan sekelilingnya sewaktu remaja.

Semuanya haram..itu haram dan ini haram.



Yang tak haram ialah kalau sms lucah kat ustazah PASTI ni.
Sebab yang sms lucah tu kroni ostad ni :Tapi apa kata kita pakat pakat sms lucah kat bini ostad ni apa dia nak kata...?

Macam tulah apa yang terjadi pada Bob Kuman yang bosan dalam suasana sekelilingnya. Semuanya haram sedangkan kehidupan mereka penuh dengan haram jadah.

Yang keduanya Bok berkata yang isterinya meminta cerai darinya kerana isterinya mahukan Bob yang lama bukan Bob yang baru. Abu Nawas pun dah pening Bob yang lama macam mana yang bini dia mau.

Bob tetap macam Bob yang dulu, yang bezanya hanyalah perubahan pada jiwanya saja. Bob steady dengan meneruskan kerjanya sebgai penghibur. Yang penting Bob tidak hipokrit macam sesetengah anjing anjing yang kononnya nak berubah jadi baik lalu pakai serban macam melaon ni :-Tapi perangai lama yang tak senonoh suka berlucah tak buang buang juga. Habis anak bini orang dia main sms lucah sampai ustazah Pasti pun jadi mangsa dia.

Kalau setakat pakaian saja berubah kononnya dah jadi baik pun tak guna jugak kalau hati busuk nak mampuih. Orang macam ni kononnya nak menipu orang ramai dengan pakaiannya tapi sebenaqnya dia sedang menipu diri sendiri.

Maka Abu Nawas nak ucapkan selamat berhijrah kepada Bob...teruskan pakai topi hip hop tu..tak payah dok pakai lebai..yang penting kita tidak hipokrit....

Blackend Is The End

Dyers Eve