PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

IKLAN 3

IKLAN 3
Kembara Seniman Jalanan Jelajah Bumi Siam Bersama Pyanhabib

Jumaat, 9 Mac 2012

Kisah Suami Rela Isteri Bersetubuh Dengan Rakan di Depannya


Kisah ini terjadi antara Zamadi dan isteri jiran sebelah rumah. Kebetulan ketika sebulan sebelum Zamadi berkahwin Zamadi telah mendapat jiran baru.Hisham dan Norlin pasangan suami isteri serta 2 anak..

Khabarnya mereka telah membeli rumah tersebut so bila dapat jiran baru rajin juga la saling bertegur sapa. Sikap Zamadi yang ramah membuatkan Zamadi rajin menyapa si suami atau isterinya. Tapi apa yang Zamadi perasan Norlin memang nampak mudah mesra dan kerap kali juga dia yang menegur Zamadi dahulu dan Zamadi tak nafikan kerapkali juga Zamadi berangan nak bersetubuh dengan Norlin bila terpandang susuk tubuhnya yang amat menarik perhatiannya.

Dari perbualan dengan Hisham Zamadi mendapat tahu isterinya Norlin lebih tua setahun dari Zamadi dan muda 3 tahun dari Hisham. Walaupun Zamadi baru berkahwin tetapi bila terpandang isterinya yang berkulit cerah serta susuk tubuh yang menarik dengan buah dada yang agak besar buat Zamadi cukup teransang dan isteri Zamadiah yang akan tetap menjadi manZamadigsa bila teringin. Walaupun Zamadi suka melihat Norlin tetapi Zamadi tidak pernah terfikir untuk menggangu kehidupannya suami isteri lagi pun aku sudah beristeri.

Setelah setahun lebih berjiran bersama suatu pagi Norlin menegur Zamadi yang sedang mencuci kereta sambil dia menjemur pakaian dihadapan rumah kebetulan hari tersebut Zamadi bercuti sebab terpaksa menghabiskan cuti tahunan dan suaminya pula, Hisham outstation dan isteri Zamadi pula bekerja. "tak kerja hari ni Zamadi?" tegurnya.. "tak la.. saja nak habiskan cuti.." jawab Zamadi sambil mencuri curi pandang ke buah dadanya. "lin tak kerja?" tanya Zamadi pula.. "alaaa.. penat la hari hari kerja, saja cuti nak rehat rehat.. anak pun hantar ke nursery.." katanya sambil tersenyum.

Itu adalah sebahagian kisah kehidupan manusia hari ini yang pada pertengahan cerita ini akan mengisahkan si suami sanggup berkongsi isteri dengan orang lain demi nafsu serakah yang mengila.
.......................................................................................................................

Ikuti sambungan kisah ini selepas cerita di bawah ini :-Jika benarlah si suami kepada wanita ini adalah orang yang bertanggungjawab dalam konspirasi ini maka tiadalah bezanya dengan cerita tukr isteri di atas.

Manusia hari ini sanggup lakukan apa saja walaupun isteri menjadi taruhannya. Ntah apa yang ada di dalam kepada lelaki seperti ini hanya dia saja yang tahu.

Suami yang sepatutnya menjadi pembela kepada isteri tetapi menjual maruah diri dengan sanggup menjadikan isteri sebagai alat untuk bahan propaganda.

Ada juga si suami rela hati bila isterinya bermain berSMS lucah dengan isterinya tanpa rasa sedikit pun tercabar.

Jadi tidak ada bezanyalah dengan suami yang sanggup melihat isterinya di setubuhi oleh lelaki lain.

Jika nak tahu sambungan kisah Zamadi dan Isteri orang di atas sila click mana2 iklan yang muncul 100 ribu kali dulu... la la la la..

Moral dari cerita ini : lebih baik jadi Tukar Tiub dari Tukar Isteri