Blackend Is The End

Jumaat, 2 Mac 2012

KLIP VIDEO ANAK GADIS DATO KAMARUDIN MOHAMAD DI SEBARKAN DI DALAM HANDPHONE


Seorang Datuk di Kota Baru Kelantan hari ini terkejut besar apabila mengetahui anaknya adalah gadis yang terdapat dalam klip video lucah pada talipon yang baru di belinya di sebuah kedai menjual talipon 2nd hand..

Kamarudin Mohammad seorang warga emas yang baru nak belajaq jahat di usia emas telah membeli talipon tersebut dengan tujuan untuk menonton klip klip video lucah budak2 melayu tetapi terkejut bila salah satu video tersebut terdapat muka anak gadisnya sedang beraksi.

Dalam satu kejadian lain di negeri Kelantan juga seorang makcik telah menjadi terlalu dilema bila membaca keratan berita di bawah ini :-Kah kah kah... Macam mana makcik tu tak dilema bila baca berita ni. Yang dok bikin janji tu Perdana Menteri, berjanji pulak nak selesaikan masalah orang Kelantan.

Orang Kelantan memang dah lama ada masalah yang tak boleh nak selesai. Sejak Pas perintah Kelantan ni orang Kelantan pakat pakat di timpa masalah.

Masalah orang Kelantan memang susah nak selesai tapi tiba2 Pak Najib kata dia nak selesaikan masalah orang Kelantan.

Abu Nawas yang bijaksana pun tak boleh nak kasi selesai tiba2 Pak Najib pulak kata dia boleh... Ini sudah ajaib..ini sudah fantastic....

Kalau masalah tak dak ayaq boleh lagi kasi selsesai...kalau masalah tak dak karan pun boleh kasi selesai...kalau banyak orang miskin kat Kelantan pun boleh kasi selesai jugak tapi masalah besaq yang orang Kelantan hadapi ialah orang Kelantan tak mau undi Umno kah kah kah...

Macam mana Pak Najib nak selesai masalah orang Kelantan kalau masalah paling besaq orang Kelantan ialah depa dah lama meluat kat umno kah kah kah..

Masalah besaq orang Kelantan ialah time pilihanraya depa pakat tibai duit umno tapi mai hari mengundi depa tak undi umno kah kah kah...

Habis tu macam mana Pak Najib nak selesaikan masalah orang Kelantan kah kah kah...adoii .... masalah....masalah.....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve