Blackend Is The End

Selasa, 20 Mac 2012

Pembantu Rumah Muncul Dedahkan Kelakuan Tan Sri Abdul Kadir Syeikh Fadzir

Siapa wanita ini? Mengapa gambar wanita ini di kaitkan dengan bekas menteri dan pemimpin umno sebaik saja beliau mengistiharkan keluar umno. Jawapannya di bawah sekali..

Abu Nawas pernah tulis sedikit tentang bekas menteri dan pemimpin umno ini di sini :PEMILIK ViLLA SHAKIRA DI TENGAH TENGAH RUMAH ORANG MISKIN KG TAWAR BALING.

Kalau nak bercerita pasai Kadir Syeikh Fadzir ni walau tak banyak tapi banyak jugak la yang Abu Nawas tau. Bukan orang lain dengan abu Nawas namun walau kulit abu Nawas dengan dia sama warna tidaklah pulak Abu Nawas ada sangkut paut sedara dengan dia melainkan sedara dalam islam sajalah..

Cumanya isteri Abu Nawas sama sekampung dengan dia maka banyaklah cerita dia dan adik beradik dia yang Abu Nawas dengaq dari orang kampung Tawar Baling tu.

Abu Nawas pun pernah bertindak ganas jugak dekat dia ni lebih kurang 20 tahun dulu bila istana yang dia buat di kampung Tawar tu telah menyebabkan banjir kilat pada penduduk sekitar istananya itu.

Time tu orang kampung Tawar masih kuat sokong umno lebih2 lagi depa bangga sangat orang kampung depa dah jadi menteri. Kebetulan bila Abu Nawas balik ke rumah mertua hujan turun lebat dan banjir...

Abu Nawas pun pi cari penukul besi raksaksa terus saja kasi hentam tembok rumah dia. Bila tembok rumah dia pecah baru ayaq boleh lalu... Lepas tu Abu Nawas naik ke tempat tinggi Abu Nawas pun kasi ceramahlah pada orang kampung.. Ala ala cerita zaman dulu dulu gitu...

Tapi yang bestnya orang kampung yang tak kena banjir kata "rumah kami tak kena" Cilakak betui..dah la abu Nawas ceramah tak dapat sampul ha ha ha.

Bila abu Nawas balik rumah polis pun datang cari sapa yang kasi pecah rumah dia. yang kena tangkap orang kat situ..abu Nawas terselamat ha ha..adoi tu la lain kali bila abu Nawas ceramah tepuk la tangan.

Tapi orang kampung Tawar memang cukup hormat pada dia. Biasalah nanti bila Abu Nawas jadi Perdana Menteri anjing-anjing yang dok menyalak kat abu Nawas di penang tu pun akan jadi barua abu Nawas jugak la la la...

Bila hari raya Abu Nawas comfirm pi beraya di rumah dia..di samping makan free, anak abu Nawas jugak boleh berpusing 5-6 round untuk ambik duit raya dari ibu Pak Menteri ni. al Fatihah pada Tok Bibi yang telah pergi setahun yg lalu...

Itu cerita yang abu Nawas tau la pasai bekas pemimpin umno ni..kalau cerita bab jahat dia tak mau la Abu Nawas nak cerita sebab la ni dia pun dah nak berubah..yang lepas tu kasi lepas la..kalau anwar Berahim yang paling jahat masa dalam Umno dulu boleh di maafkan inikan pulak Pak Kadir (orang baling sebut Kadiaq) yang tak berapa nak jahat tu... sekrang2nya dia tak jual agama macam setengah orang tu...
Hari ni dia dah sedaq yang selama ni dia dah buat salah jadi kasi la maaf sama dia. Kalau bab dia sapu harta rakyat tu, semua pemimpin umno sapu..bodo la kalau masuk umno jadi tukang pacak bendera saja...

Cerita dia nak keluaq umno ni abu Nawas dengaq lama dah. Bukan dia sorang saja tapi semua gang Tengku Razaligh akan berbuat demikian tak lama lagi. Umno sekarang tengah kautim agar perkara ini tak akan terjadi.

Pak Kader telah menjadi orang pertama dalam team Tengku razaligh yang berbuat demikian. Apa nak kisah..kalau dok dalam umno pun habis kuat sampai lepas PRU ni saja. Bila umno sudah tiada kuasa, apa lagi yang nak di cari dalam umno.

Tapi ada jugak yang pendek akal macam pak aji kat bawah ni:-Orang pakat lari keluaq dari rumah yang sedang terbakaq dia boleh sorang sorang nak tunjuk hero masuk dalam rumah terbakaq. Jual agama jual bangsa demi wang ringgit lagi hina daripada orang masuk umno kerana nak dapat projek.

Orang koprat sokong umno kerana duit tapi depa tak jual agama macam pak aji ni. Bikin malu saja dari duduk di kerusi khas exco pi duduk di tempat makan anjing dan babi.

Jawapan siapa wanita di atas ialah---- Ntah Abu Nawas pun tak kenal.
Kenapa wanita ini di kaitkan dengan Kader Syiekh fadzir? -- sebab dia tak ada kena mengena dengannya...

Jom bantu anak anak mahasiswa kita mecari dana. Bukan mahal pun. Hanya RM30.00. Tidak ada meja VIP..semuanya samarata tak kira pemimpin besar atau orang biasa... macam biasa hubungi ketua penganas si Khalid Ismath untuk tempahan tiket
013-373 4003

Bagi mereka2 yang tinggal di sekitar Seberang Perai anda boleh menyertai kempen Stop Lynas dengan membeli baju STOP LYNAS di UpTown Bandar Perda Bukit Mertajam yang di bua setiap malam jam 8pm - 1pm atau untuk tempahan sila hubungi kepala pemerontak UpTown Perda Ustaz Din 016-402 3396 atau Ustaz Ya Gangster UpTown turut Serta Lawan Lynas

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve