Blackend Is The End

Selasa, 6 Mac 2012

Ustaz Samsul Dedahkan Hasan Ali Beristeri 2 Secara Rahsia..


Berita ini abu nawas dapat dari Facebook WFauzudin NS... kalau nak tau lebih lanjut pukul talipon sama dia.. ha ha...

Baguslah kalau dah ada 2 bini..bukan apa Hasan Ali pun la ni sebok pi sana sini dok maki hamun cina dan hindu..nanti kalau peliaq dah keras tak kan nak pak cu ceng kot.... kah kah kah

Jangan jadi macam sekoaq lebai sudah la..dia sms kat sorang pompuan ...katanya "tiap2 malam abang urut zakat dengan minyak lintah..bila teruja abang terus onani kah kah kah... nak tau ka sapa yang sms tu...

Tunggula sebab abu Nawas dengaq anjing anjing ni dah nak saman Abu Nawas... wah ini yang Abu Nawas dok tunggu2 ni... dah di pihak benaq nak kecut teloq pasai apa..patut dari dulu kena saman abu Nawas ni kah kah kah....

Tak lama lagi akan keluaq la kisah2 sms sekoq melaun dengan pompuan yang bernama Salmi. kah kah kah...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve