Blackend Is The End

Sabtu, 28 April 2012

MANGSA PELURU HIDUP ADALAH IBU KEPADA KHALID ISMATH

Petang kemarin aku bersembang dengan ibu khlalid Ismath dalam talipon.. Faridah Ismath yang amat mesra dengan aku dengan panggilan dirinya Mak nak jumpak sangat2 dengan aku di Markas PasTaman Melewar tapi oleh kerana ketika itu aku sudah pun berada di dalam kuala lumpur aku tak sempatnya nak berjumpanya.

Petang tadi aku lihat seolah olah wajahnya yang terlentang di atas pengusung tidak sedarkan diri tapi ntah macam mana aku lansung tak menyangka yang wajah yang terbujur kaku itu adalah benar benar ibu kepada Khalid Ismath...

Di Khabarkan beliau telah di tembak dengan peluru hidup dan kini tidak sedarkan diri dan berada di Hospital Kuala Lumpur.

Ya Allah selamatkanlah seorang insan yang cukup baik budi pekertinya ini...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve