Blackend Is The End

Isnin, 9 April 2012

Rozita Che Wan Sahkan Perkahwinannya Dan Dedahkan Gambarnya Bersama Dato K

Akhirnya desas desus perkahwinan Rozita Che Wan dengan Datok K telah terbongkar dengan tersiarnya gambaq mereka berdua. Gambar tersebut telah di dedahkan oleh Rozita sendiri kepada wartawan yang hadir dalam sidang akhbar yang di adakannya petang kemarin bagi menjelaskan segala desas desus mengenai dirinya dan Dato K....

Menurut Rozita perkahwinannya dengan Dato K adalah di buat atas pilihan dirinya sendiri bukan paksaan dari sesiapa. Maka beliau berharap segala khabr angin yang melanda seminggu dua ini akan terjawab dengan pengakuannya itu.

Rozita yang turut di temani suaminya Datok Kumar juga telah memberi gambar intim dengan suaminya di bawah sebuah pokok di depan rumah mereka kepada wartawan yang hadir.
Gambar intim Dato K dan isterinya Rozita Che Wan yg di ambil oleh cucu Dato K mengunakan kamera hangphone di bawah pokok hadapan rumah mereka.

Dalam 1 perkembangan yang lain Kakak kepada laki Siti Norhaliza telah menawarkan wang RM100ribu kepada sesiapa yg dapat membuktikan kebenaran adiknya si K tua telah berkahwin dengan janda meletup yang bergetah lagi mengiurkan iaitu pelakon Rozita Che Wan.Dan dalam akhbar yang sama pula turut di siarkan berita melayu akan mampus sekiranya melayu tidak berhutang. Menurut timbalan menteri pelajaran si khalid tua orang melayu kan terjejas sekiranya mereka hidup tanpa hutang:

Kah kah kah... apa yang melaon ni dok merepek. Kenapa pulak melayu nak terjejas sekiranya tak ada hutang? Atau yang terjejas itu adalah melayu yang kasi hutang. Kah kah kah.

Bahasa ini tak perlu di perah otak untuk memahaminya. Ianya sudah terjawab bahawasanya pendidikan telah menjadi 1 perniagaan yang amat menguntungkan. Kalau nak belajar mesti ada duit dan kalau tak ada duit sila pergi merempit.

Kalau nak belajar jugak walau tak ada duit maka mesti pinjam sama kerajaan. Bila pinjam mesti mau bayaq sama bunga sekali. Belum masuk U sudah budak2 kita sudah ada banyak hutang. Bila keluaq U mesti cari duit untuk bayaq hutang.

Kalau 1 orang boleh untung RM5ribu dia punya bunga, kira sendirilah berapa banyak pelajar di U yang buat hutang dengan PTPTN. Ini sudah banyak untung.

Inilah pembohongan orang bodoh untuk orang pandai walaupun ramai jugak budak U yang bodoh macam gang Aspirasi. Menteri ini rasa pelajar U bodoh macam dirinya dan gang Aspirasi sebab itu dia keluaq kenyataan bodoh yang macam ni.

Tak perlu budak U untuk mentertawakan dirinya tapi sudah cukup budak tadika ketawa terguling guling bila dengaq ada orang kata tanpa hutang hidup kita merana.

Dan pada tajuk kecil berita ini sudah cukup jelas apa yang amat di risaukan oleh umno tua ini. Kebimbangannya yang amat sangat ialah sekiranya IPTA percuma maka akan tutuplah IPTS. Nah inilah yang sebenarnya.

Melayu yang akan terjejas adalah melayu yang memiliki IPTS atau melayu yang menjadi barua kepada pemilik IPTS dari kalangan kapitalis. Inilah melayu yang di maksudkan oleh menteri ini.

Pendidikan adalah satu bisnes yang cukup menguntungan. Anak anda tak lulus SPM pun boleh masuk U sebab IPTS tak mau tengok berapa A yang ada dalam sijil SPM anak anda tapi IPTS nak tau berapa banyak huruf R dan M yang ada dalam dompet anda.

Keputusan SPM belum keluar lagi tapi anak anda yang ambil SPM sudah dapat tawaran masuk U. maka hebohlah serata kampung mengatakan anak depa dah dapat tawaran masuk U. Ada jugak yg buat kenduri pasai anak depa dah dapat masuk U sedangkan SPM lagi 3 bulan baru nak keluar keputusan.

Inilah Umno yang sejak sekian lama menipu rakyat dengan isu perkaumannya yg bodoh dan bangang macam bodohnya gang Aspirasi bila keluaq kenyataan.

Dan sebagai dekan yang terkenal di Universiti Of Pelaqma Prof Dr Ustaz abu Nawas nak tanya pada umno dan Aspirasi yang menentang PTPTN di hapuskan mengapa melayu yang akan terjejas sekiranya hutang PTPTN di hapuskan sedangakan yang belajar di IPTA itu kebanyakannya semua melayu. Bukankah anda pernah menjerit satu ketika dulu UiTM milik melayu.

Sedangkan IPTS pula kebanyakannya adalah dari kalangan yang bukan melayu. Jadi apa yg masalahnya kamu dengan melayu. Bukankah kamu itu pejuang melayu.. atau sebenaqnya kamu itu wahai umno dan Aspirasi tidak lebih dari mereka2 yang gagal SPM tapi dapat masuk melalui pintu belakang dan berlagak seperti cendiakawan... Fuck You...Wajah wajah skema

Jawapan kepada Mat Skema ialah

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve