Blackend Is The End

Rabu, 31 Oktober 2012

MENGAPA TAK CIUM KAKI SAYA - AFNAN TAIB AZAMUDIN HINA WARGA EMAS DI DALAM MAJLIS RASMI

"Kenapa cium tangan, cium kaki la" Itulah kata kata yang terkeluar dari mulut Ahli Majlis Agama Islam Pulau Pinang yang juga Setiausaha Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang serta exco Dewan pemuda Pas Pulau Pinang Afnan Taib Azamudin.

Beginilah biadapnya seorang yang kononnya ustaz terhadap orang yang lebih tua darinya. Bukan saja biadap malah kurang ajaq bila tutur kata yang tidak sepatutnya keluar dari orang yang bertitle ustaz. Lebih celaka lagi bila kata kata penghinaan ini di terbitkan di khalayak ramai malah di dalam majlis rasmi kerajaan..

Sebelum ini Abu Nawas dedahkan kisah ustaz ini menuduh orang yang menghisap rokok ada penyokong yahudi sedangkan dia adalah penjual rokok tidak pula mengelarkan dirinya seorang penyokong Yahudi.

Baca SINI

Di bawah pula gambar Kaunter rokok yang ustaz ini jual, berkotak kotak bertingkat tingkat tapi halal sebab katanya hasilnya untuk perjuangan Islam tapi kalau orang lain jual hasilnya akan membantu yahudi membunuh orang Islam.

Itu belum lagi Abu Nawas cerita berapa ratus gaji pekerjanya yang di paksa bekerja 8 jam. Semuanya telah di rakam video oleh team terjah Abu Nawas.



Berbalik kepada cerita Ustaz ni yang cukup biadap bila menghina seorang tua yang sungguh hormat padanya dan amat berbesar hati bertemu dengannya lalu mahu mencium tangan tanda hormat pada ustaz ini tetapi di balas dengan kata kata yang amat menghinakan.

Baca status pakcik yang di perlakukan begitu di bawah ini: 



Kejadian ini berlaku di dalam majlis perasmian Wakaf Seetee Aisah yang turut dihadiri oleh TYT Negri Pulau Pinang serta beberapa orang Exco serta Adun dan tetamu VIP.

Inilah contoh aklak seorang ahli majlis agama Islam Pulau Pinang yang di sebelum ini memandang rendah malah menghina YDP majlis agama islam yang lama iaitu Abdul Malik Kassin kerana kononnya orang PKR tak tahu agama dan tak layak pegang jawatan yang melibatkan agama Islam.

Inilah hakikatnya yang ada pada dirinya, bukan saja seorang hipokrik malah dia juga punya perancagan jahat dengan menjadikan orang lain sebagai boneka untuk dia naik ke atas.

YDP Majlis Agama Ustaz Salleh Man hanyalah boneka kepadanya untuk meneruskan langkahnya yg seterusnya. KP Pulau Pinag Yusni Mat Nikah juga telah di pijaknya untuk melangkah masuk ke dalam Exco Pemuda Pas Pusat.

Beberapa orang ketua pemuda pas kawasan yang cuba membangkangnya juga telah di bubarkan lujnah yang di pengerusikan mereka agar ketua2 pemuda pas kawasan ini tidak lagi berfungsi di dalam exco pemuda negeri.

Dia juga adalah proksi kepada kerajaan perpaduab pas umno di Pulau Pinang yang memainkan peranan yang aktif dengan kumpulan UG di dalam Pas.

Cita cita jangka pendeknya ialah mahu menjadi calon di Parlimen Kepala Batas. Apakah cita citanya ini akan tercapai dan seterusnya merampas tempat Yuni Mat Nikah sebagai ketua pemuda pas negeri/

Tunggu ada banyak lagi yang akan di dedahkan.....

Ahad, 28 Oktober 2012

BERAHIM ALI KATA TOK GURU NIK AZIZ MATI PUCUK


Tok Guru Nik Aziz barang tak naik kata Berahim Ali. Itulah email yang aku terima dari pelajar UiTM. Oleh kerana aku sibuk teramatlah sibuk buat masa ini maka aku malas nak menulis, Kat bawah ni aku copy paste email yang aku dapat tu,,,

Kata2 tersenut di ucapkan dalam Persidangan Khas Perkasa Negeri Selangor di UiTM Shah Alam..

Hangpa ambik dan ulas sendiri, aku sibuk kerja cari duit nak jadi calon Kepala Batas lawan Ostad Hafnan Al Pondani tokey roko halalan Toyiban.

...............................................................................................................................

Kalau rujuk beberapa statement Naib Canselor UiTM mamak poyo Sahol Hamid, dia kata UiTM ni mesti bebas. Jangan campur aduk dengan politik luar sebab boleh pecah belahkan mahasiswa melayu. Boleh runtuhkan semangat orang Melayu. Katanya AUKU juga tak perlu dipinda sebab kalau mahasiswa ni berpolitik memang diorang tak belajar.

Tetapi baru - baru ini ,21 Oktober diadakan satu Persidangan Khas PERKASA Selangor dekat Dewan Agung Tunku Canselor, UiTM Shah Alam.

Antara yang berucap adalah Presiden sendiri,

Ibrahim Ali ....antara kata-katanya yang dianggap berbaur politik dan hasutan adalah :

1. Malaysia ini mesti kena terus bersama UMNO, kalau UMNO takda hancur orang - orang Melayu.

2. Anwar adalah pemain jubo sejak zaman sekolah lagi, saya kenal Anwar.

3. Nik Aziz bagi RM500 je untuk buat jalan tar ? Sudah la, 'barang' pun dah tak naik.. Sibuk nak jadi MB.

4. Karpal Singh dan Lim Kit Siang adalah kapir harbi.






Selasa, 23 Oktober 2012

EXCO PEMUDA PAS MALAYSIA TOKEY ROKOK HALALAN TOYIBBAN


Hari ni Abu Nawas nak cerita pasai rokok. Ada kata rokok haram ada kata rokok tak haram, itu depa punya pasallah nak haram ka nak halal ka Abu Nawas tak mau ambik tau tapi janganlah pulak nak jadi manusia hipokri macam cerita kat bawah ni..

Abu Nawas tak mau la nak cerita pasai kuliah dia yang tak ilmiah lansung tu, ntah apa yang di merepeknya pun Abu Nawas tak tau tapi yang pastinya ustad ni gelabah nak semacam saja bila Zainulfakaq duduk betul betul bertentangan dengan dia. Kesian jugak kat dia Abu Nawas tengok malam tu.

Exco Pemuda Pas Pusat Ostad Afnan Al Pondani ni masa mai kuliah kat surau abu Nawas 2 minggu lepas kata hisap rokok tu haram dan sapa yang beli rokok maknannya dia sumbang duit pada Yahudi. Orang Islam yang boh rokok dalam poket umpama simpan yahudi dalam poket.

Baguslah, dah haram kena kata haram la kalau nak hisap jugak nak buat macam mana. Tapi yang Abu Nawas peliknya haram dan yahudi tu jatuh kat orang hisap rokok saja ka. Orang jual rokok tak jatuh haram ka?

Abu Nawas kata macam tu pasai Abu Nawas pi sendiri kat kedai Al Ostad ni dan aku tengok sendiri dia jual rokok dalam kedai stesen minyak dia. Ehh tak pulak dia kata yang dia simpan yahudi dalam kedai.

Jadi haram tu jatuh pada penghisap saja ka si penjual tak jatuh haram ka? Kalau si penghisap cuma simpan sekotak rokok dalam poket sudah dikatakan menyumbang duit pada yahudi tapi dia jual beratus beratus kotak rokok tak pulak dia kata sumbang duit kat yahudi.

Atau ostad ni punya dalil dari nas al quran atau hadis mengatakan rokok itu haram dan yahudi kiranya di hisap tapi sunat kalau menualnya?

ishh Abu Nawas ni mmg jahil murakap betui pasai ugama ni. Tak tahu pulak rokok ni hanya haram dan boleh jadi yahudi kalau hisap tapi kalau jual hukumnya boleh berubah.

Yang bestnya dia kata dia terpaksa jual rokok sebab Petronas bagi syarat kalau nak bukak stesen minyak kena jual rokok kah kah kah kah... Ostad apa takut pada makluk ni...

Atau yang betulnya masuk poket ana hukumnya halalllllll ... masuk poket enta hukumnya harammmmmmmmm....

Kesian kat ustad ni dah la al pondani pembohong pulak tu.... kah kah kah

+++ Update  7.30 pm: Abu Nawas dan Khalid Ismath baru saja pi ambil gambaq kaunter rokok di stesen minyak Al Ostad ni petang tadi..esok Abu Nawas akan upload sebagai bukti.

Ahad, 21 Oktober 2012

KISAH ISTERI USTAZ KENA LIWAT

Perkara yang paling membosankan aku ialah bila buka saja FB pasti ada status yang mengkafirkan orang. Orang itu sesat orang ini sesat... syiah kafir wahabi kafir.

Sosialis atau komunis tak payah nak cerita la depa punya dok hukum sesat dan kafir....

Di bawah ni salah satu posting yang aku ambik dari FB. Ntah sapa dia ustad Nasim aku pun tak kenai. Sama ada dia yang berkata begitu atau tidak aku pun tak tahu yang aku tahu kata kata ini di tulis bersama gambaqnya.

Dasyat betui ustad ni..Macam mana dia tau tau orang syiah ni suka liwat. Bini dia dah kena liwat dengan orang syiah ka atau mak dia yang dah kena liwat sebab tu dia kata orang syiah kalau kawin akan liwat isteri..

Ahh di saat orang miskin tak ada makanan di saat orang miskin tak boleh sekolah tak ada pulak dia nak kisah. Mana dia nak kisah sebab dia hidup senang dia hidup mewah. Jual ayaq lioq saja ringgit malaysia dah masuk sampul. Yang dia kisah pasai syiah yang dia kisah pasai wahabi orang itu sesat orang ini sesat orang itu liwat orang ini mutaah.

nak tengok blog orang syiah liwat click di-SINI

Haikkkkkk tuiiiiii...


Selasa, 16 Oktober 2012

KHALID ISMATH DI TEMUI MATI DI BUNUH DI UiTM SHAH ALAM

Khalid Ismath iaitu pelajar UiTM yang menimbulkan kontervasi semasa Bersih 3 yang lalu di jumpai mati di sebelah rumah jaga UiTM Shah Alam awal pagi tadi. Menurut Haji Ramli Taulan Rasul iaitu jaga yang menyumpai Khalid dia secara tidak sengaja tersepak badan Khalid ketika rondaan terakhirnya untuk syif kerja malam minggu ini.

Beliau amat terkejut apabila di sergah oleh seseorang dan lampu mula di nyalakan. Rupa2nya satu pergambaran filem cereka pendek sedang berjalan di situ di mana Khalid berlakon sebagai pengemis yang di samun oleh perompak bersenjata pistol

Akibat dari rasa malu Haji Ramli Bin Taulan Rasul telah tergesa gesa meninggalkan tempat pergambaran itu dan terus balik rumah menceritakan pengalaman yang tidak boleh di lupakan itu kepada isteri dan cucu cucunya.

Itu cerita lakonan..yang bawah ini cerita betul betul pulak.. Kisah pelajar UiTM nak tembak Khalid Ismath.

..................................................................................................................................................

Khalid Ismath sekali lagi menerima ugutan bunuh oleh seorang pelajar UiTM. Muhammad Afkar di dalam FBnya telah menulis akan menembak Khalid Ismath dan yang paling best sekali ialah aku jugak dia nak tembak..Auwww........

Siapa pelajar UiTM ini.. Kenapa marah sangat pada Khalid dan Abu Nawas? Sebenarnya mamat ni pernah Abu Nawas popularkan dirinya beberapa bulan lalu  kerana satu ugutan yang sama juga iaitu mahu membunuh Khalid tapi akibat kesian padanya Abu Nawas malas nak buka panjangkan cerita dan bukak semua kisahnya.

Banyak kisah peribadinya ada pada Abu Nawas. Dia juga mempunyai banyak akaun FB yang menyamar sebagai orang pas tetapi sebenarnya cuba melaga lagakan penyokong Pas dengan Pkr. Dia juga mempunyai akaun FB perempuan.

Itu kisah asasnya saja belum lagi ceritanya perbadinya yang kehilangan kasih sayang. Abu Nawas kasi dia tempoh 1 hari untuk dia mohon maaf di FBnya. Abu Nawas akan berbincang dengan beberapa orang peguam dan selepas dari itu satu laporan Polis akan di buat terhadap ugutan ini dan Abu Nawas akan bongkar semua kisah peribadinya...

Auwww...ngeri Youuuu...

Isnin, 15 Oktober 2012

KETUA SRIKANDI SITI AISYAH DI UGUT PUKUL DI PADANG TERAP




Berikut adalah status yang di tulis oleh Ketua Srikandi PKR Siti Aisyah tentang ugutan oleh seorang penceramah Umno bernama Kamal Saiden yang mahu memukulnya jika Siti Aisyah masuk ke kawasan Padang Terap.


Jumaat, 12 Oktober 2012

MAYAT AHLI PAS DALAM SEMAK DI BUKIT TENGAH



MONOLOQ UNTUK PAS KAMPUNG AKU

Pas Kampung ku,
Dulu KUBU sekarang KUBUR
Dulu buat BUBUR sekarang dah tinggal JUBUR
Dulu SUBUR sekarang dah KABUR,

Pas Kampung ku
Dulu buat TAZKIRAH sekarang dah TAK TENTU ARAH
Dulu surau di IMARAH sekarang jemaah makin PARAH
Dulu buat CERAMAH sekarang FITNAH MEMFITNAH
Dulu buat USRAH sekarang lebai kata PORAHHHHH

Pas Kampung Ku,
Dulu BERPADU sekarang macam ANAK BERUDU
Dulu BERSATU sekarang pakat BALING BATU
Dulu BERGERAK MAJU sekarang pakat TUJU MENUJU.

Pas Kampung Ku
Mengapa jadi begitu,
Di mana Islam yang anda ikrar dulu,
Islam di tatang musuhnya di buru.

Orang pas kampong Ku
Jangan biarkan rambut isterimu macam hantu
Maksiat anak isteri buat-buat tak tahu
Haram bila kena kat orang tapi halal kalau kena kat kamu
Sampai bila nak jadi macam tu?
Pengerusi Pasti sms lucah tak tau malu
Ada ketua tapi macam batu.
Mulut di sumbat dengan kertas tisu.
Orang macam ni Nabi kata Syaitan bisu

Pejuang Islam Pas kampong ku
Bawak Mak Indon rasa malaikat tak tahu.
Ingat nak tayang kat orang bagi orang berbulu.
Tapi tak sedaq awek Indon pun muka macam tauhu.
Elok lagi kuih buah ulu.

Inilah dia Pas kampong ku,
Satu masa dulu pernah jadi kubu
Bila depa sembah Dajal sekoq tu.
Yang datang dari sebelah hulu
Kononnya kebal di tembusi peluru
Lidah manis macam air tebu
Ada hati nak jadi Tok Penghulu
Tak sedaq dirinya nak jawab soalan UPSR pun terkedu-kedu
Satu fatwa yang dia selalu bagi tahu
Anda sesat jika dirinya tidak di sekutu
Orang kampong semua kena tipu
Dajal pun di sembah bertalu-talu
Terasalah dirinya berada di mercu

Hancurlah kubu menjadi debu
Angakara dajal kita berseteru
Dajal menghasut tanpa jemu
Agar mudah dia berpalu
Perangai iblis dajal mahu kita tiru
Untuk terus dia bertahta di kalbu

Buat saudara Pas kampungku
Jauhkan dajal dalam kehidupanmu
Kerana dajal memang kerjanya menipu
Agar kita semuanya keliru
Sebelum menyokong berfikirlah dahulu
Agar tidak bertindak melulu

Semoga Allah Selamatkan Pas Kampungku
Agar kembali seperti satu masa dulu.
Sekadar ini monoloq dari ku
Ampun dan maaf ku pohon selalu
Tak puas hati boleh kita bertemu
No talipon ku masih yang itu
Syaratnya Mat Zan mesti ada di situ
Mohonlah petunjuk dari Tuhan yang satu
Barulah kita tahu who is the true

Isnin, 8 Oktober 2012

USTAZ SHAMSURI HAJI AHMAD BARUA RESTORAN PELITA NASI KANDAR PART 2


Isu boikot Restoran Nasi Kandar Pelita adalah bukan kerana Restoran tersebut adalah restoran bukan Islam atau lebih terus terang restorang tersebut adalah restoran India Hindu tetapi orang Islam wajib memboikot restoran tersebut kerana restoran tersebut telah menipu orang islam sudah lebih berbelas tahun dengan mengatakan restoran tersebut adalah restoran India Muslim.

Lalu berhujahlah di kalangan penyokong Ustad Shamsuri bahawa McD, Old Town, Starbuck dan lain lainnya juga bukan restoran bukan Islam dan mengapa pulak tidak di hebohkan. Soalnya adakah restoran seperti tersebut di atas menipu orang islam dengan nama Islam?

Mengapa pula Restoran Nasi Kandar Pelita perlu menipu dengan mengantung kalimah Allah dan Muhammad serta ayat ayat quran.  Kalau bukan kerana mahu menipu orang Islam agar masuk ke restoran itu tak ada sebab seorang tokeh restoran yang berugama hindu mahu mengantung ayat ayat quran di Restorannya.

Baguslah kalau ustaz Shamsuri yang menjadi penasihat syariahnya kerana orang Islam yang menjaga halal haram pasti tidak was was hendak makan di restoran tersebut tetapi mengapa perlu menipu dengan nama Restoran India Muslim malah meletakan logo 396 iaitu lambang atau logo yang membawa restoran India Muslim.

Cukuplah mendapat sijil halal dari Jakim sebagaimana restoran restoran bukan Islam yang lain yang terut sama mendapat sijil halal dari Jakim setelah segala faktor untuk mendapat sijil tersebut di penuhi oleh restoran tersebut.

Orang Islam tetap penuh di restoran restoran hi-class seperti ini malah Ulamak Muda Pas Nik Abduh juga di khabarkan adalah pelangan setia Pavilion. Yang pastinya restoran ini tidak menjadikan ugama sebagai alat untuk menarik pelangan Islam masuk ke restoran mereka.

Yang paling celaka dan laknat ialah bila ustaz Shamsuri sanggup menjadi barua kepada restoran ini untuk menambahkan lagi kepercayaan orang islam terhadap Restoran ini. Demi ringgit malaysia Ustaz Shamsuri sanggup mengkhianati orang Islam.

Jika perkara yang besar dan terang terang seperti menjual makanan kepada orang islam di bulan ramadhan pun beliau sanggup halalkan apatah lagi dengan perkara yang kita tidak tahu. Siapa yang masak di dapur, siapa yang membekal bahan mentah?

Jika dulu ustaz shamsuri marah jika orang hisap rokok tapi kini beliau menjadi penjual rokok, kalau dulu ustaz shamsuri marah orang berniaga di bulan ramadhan walaupun secara sorok sorok kini beliau meniaga makanan di bulan ramadhan secara terang terangan, jika dulu ustaz shamsuri marah orang tak pergi solat jumaat tapi kini pekerjanya pula tidak di benarkan solat jumaat.

Inilah manusia yang berbicara soal halal dan haram tetapi bila mulut di sumbat denga ringgit malaysia yang haram sudah menjadi halal dan yang halal sudah emnajdi haram.

Maka dengan itu orang Islam bukan saja wajib memboikot Restoran Nasi Kandar Pelita malah orang Islam juga patut memboikot kuliah serta ceramah ustaz Shamsuri yang telah bersubahat untuk meniput orang islam selama ini.

ABU NAWAS

NIK ABDUH DAN KERAJAAN PERPADUAN PAS UMNO


Setelah kejatuhan kerajaan melayu melaka orang orang melayu mula bersatu dan melancarkan perperangan terhadap penjajah Portugis, Belanda, Jepun dan British dan kemudiannya Jepun.

Setelah Parti Komunis Malaya berjaya mengalahkan Jepun dan kemudiannya menghalau Jepun dari Malaya kesatuan orang orang melayu telah menjadi begitu kuat.

Penyatuan orang orang melayu ini telah menyebabkan pegawai tertinggi British iaitu Dato Onn merasa amat bimbang negara ini akan merdeka dan akhirnya beliau telah menjemput meminta British datang semula ke Malaya dengan alasan orang melayu hendak buat jarum pun tak tahu ini kan pula mahu memerintah sendiri.

Setelah British tiba Dato Onn dan rakan2nya telah menghantar laporan dan nama nama mereka yang membawa ancaman selama pemergian British dari Malaya kepada pihak British untuk di tangkap dan di penjara malah ada yang di bunuh.

Namun begitu orang orang melayu terus bersatu di bawah Kesatuan kesatuan melayu yang di terajui oleh PKMM. British pula telah menubuhkan umno agar orang orang melayu berpecah belah dan tidak menyokong perjuangan kemerdekaan yang di terajui oleh PKMM tetapi malangnya umno di bawah Dato Onn tidak mendapat sambutan orang melayu kerana perjuangan umno bukan untuk kemerdekaan tetapi untuk menyokong British terus menjadi tuan di negara ini dengan slogan Hidup Melayu.

Dato Onn yang bimbang reputasinya hilang di mata tuannya British akhirnya meminta British mengharamkan parti parti dan kesatuan kesatuan melayu yang bergiat cergas menyatukan orang melayu menuntut kemerdekaan.

Maka di sinilah bermulanya perpecahan orang melayu sehingga ke hari ini. Inilah tujuan asal Umno di tubuhkan iaitu untuk memecah belahkan orang melayu dan ianya telah berjaya sehingga ke hari ini.

Penyatuan dan kesatuan melayu hanya akan tercapai jika umno di lenyapkan. Untuk melenyapkan umno tidaklah sepayah mana, ianya cuma memerlukan kita tidak mengundi BN yang di wakili oleh UMNO. Kita boleh undi BN yg di wakili oleh MCA, Gerakan, MIC atau apa saja parti kompenan BN tapi jangan undi calon BN dari UMNO.

Musuh utama kepada perpaduan ialah umno. tanpa Umno MCA, Mic, Gerakan dan lain2 parti akan bersama sama dalam pakatan Rakyat untuk satu penyatuan yang lebih besar.

Kita rakyat Malaysia akan hidup berkasih sayang seperti satu keluarga yang amat besar tanpa Umno.

Biarlah Nasorudin Mat Isa, Nik Abduh dan majlis Syura pas mahu bersama sama dengan UMNO tapi tidak bagi kita rakyat yang bermaruah kerana kita percayakan Tuhan tetapi Nasorudin Mat Isa, Nik Abduh dan majlis Syura Pas lebih percayakan Umno.

ABU NAWAS

Ahad, 7 Oktober 2012

USTAZ SHAMSURI HJ AHMAD BARUA RESTORAN NASI KANDAR PELITA


Isu Nasi Kandar Pelita adalah restoran bukan Islam bukanlah perkara baru tetapi sudah lebih 10 tahun. Ketika itu restoran ini sudah hampir bankrup apabila orang islam tahu bahawa restoran ini bukan restoran Islam..

Di saat saat genting inilah ustaz Shamsuri yang ketika itu merupakan penceramah paling popular telah di beli oleh syarikat ini untuk menjadi penasihat agar orang islam masuk semula ke restoran ini.

Kesudian ustaz Shamsuri untuk menjadi barua dan pengkhianat kepada orang Islam telah menyelamatkan restoran ini dari di tutup malah restoran ini telah berjaya memperluaskan empayarnya di seluruh negara.

Ustaz Shamsuri sebelum bersekongkol dengan restoran ini merupakan seorang yang tegas dalam halal dan haram terutamanya rokok. Beliau amat benci dengan rokok tetapi bila merelakan dirinya menjadi barua kepada kapitalis makanan ini beliau telah menghalalkan rokok yang di haramkannya dulu.

Malah restoran ini di bawah nasihatnya ugamanya juga telah beroperasi dan menjual makanan kepada orang islam di bulan ramadhan dan tidak menutup kedainya di ketika waktu solat jumaat.

Jika sebelum ini di bulan ramadhan restoran dan kedai makan tidak berani membuka kedai secara terbuka tetapi setelah seorang ustaz menjadi penasihat kepada restoran kapitalis ini makanan di jual secara terang terang kepada orang islam di bulan ramadhan.

Sebelum ni antara ketegasan dan celupar belaiu apabila dia mai mkn char koayteaw dia tanya koayteaw ambik kat cina ka melayu...member bgtau ambik kat cina tahan lama sedikit.....dia jwb balik takpa nanti hg pun kena tahan lama nanti diakhirat.....dlm tape ceramah dia ada ulas.....last dia jd penasihat dan seterusnya menjadi Pengerusi Nasi Kandar Pelita salah satu nasi kandar yg buka time jumaat dan bolan posa serta jual rokok......

Maka benarlah apa yang di katakan Karl Marx "Ugama itu candu masyarakat" Orang ugama di gunakan untuk menghalalkan segala kejahatan golongan kapitalis. Yang haram boleh di halalkan jika poket di sumbat dengan ringgit malaysia dan yang halal boleh di haramkan jika poket tidak di sumbat dengan ringgit malaysia.

Orang ugama di upah untuk membaca Ayat ayat al quran dan hadis nabi di gunakan untuk menipu orang ramai.

sama ada beliau masih bersama dengan restoran ini atau tidak yang pastinya beliau adalah penyimbang besar kepada kemajuan restoran ini yang hampir bankrup 10 tahun dulu... ustaz Shamsuri adalah pengkhianat orang islam yang di bayar.

Khamis, 4 Oktober 2012

GAMBAR GAMBAR 2 HARI BLOGGER ANTI UG DI RUMAH UNCLESEEKERS DAN SYED HUSIN AL ATTAS

29 dan 30 oktober satu perjumpaan blogger politik tanpa mengira parti politik dan tidak di sertai oleh orang politik telah berkampung di teratak Uncleseekers dan bapanya Syed Hussin Al Attas bertempat di Kampung Janda Baik Bentong Pahang..

Hampir 40 blogger termasuk blogger no 1 Umno (APA) serta pelajar Unicersiti telah bersama sama dalam satu program yang di rancang bersama sama dengan Team Media Perak, Royality Kelantan dan Uncleseekers.

Program yang di jalankan secara santai ini di penuhi dengan perbincangan tidak khusus bersama sama blogger dari berbagai idiologi dan parti politik.

Untuk lain2 cerita sila click di sini PERMUKIMAN BLOGGERS JANDA BAIK
SYED HUSSIN AL ATTAS ATAU LEBIH MESRA DI PANGGIL ABAH ATAU PAK HABIB

UNCLESEEKER DAN PEMILIK VILLA YG SPONSOR MAKAN MALAM DAN PAGI DI VILLANYA
 CLICK SINI UNTUK DATANG KE VILLA INI : UNCLESEEKERS dedah rahsia?
SAAPAN PAGI DI PUNCAK BUKIT

UNTIE SEEKERS DENGAN SIAPA NI?



PERLAWANAN BOLASEPAK PARANORMAL

Lagi cerita lain lain aktiviti di sini http://adukataruna.blogspot.com/

dan di sini http://uncleseekers-v2.blogspot.com/
JURUGAMBAR YG SELALU AMBIL GAMBAR ORANG TAPI SELALU TAK BERPELUANG BERGAMBAR


SEORANG KIYAI DARI INDONESIA JUGA KEBETULAN DATANG KE SINI DAN DI BERI PELUANG UNTUK MEMBERI UCAPAN
ROYALITY UNTUK KELANTAN DI ATAS PUNCAK


KOLEKSI BUKU PAK HABIB UNTUK KAMI

UNCLESEEKERS BERSAMA MAT SAMAN KATI

ANAK BEKAS SULTAN PERAK (IDRIS SHAH) KU SYAH COOL DENGAN TOPI KOMUNISNYA

SEKITAR TERATAK PAK HABIB

RUMAH PAK HABIB


UNIVERSITI KEHIDUPAN
 Lagi cerita di sini : Uncleseeker - Univercity Of Lives 
BLOGGER NO 1 UMNO "APA" BERDAMAI DENGAN ADUKA TERUNA YANG JUGA BLOGNYA PERNAH BERADA DI NO SATU SEWAKTU ISU SULTAN JOHOR MATI

SANG KONTERVASI SANG SAKA MERAH.

BERGAMBAR SEBELUM BALIK

PESERTA WANITA

PYANHABIB TURUT BERSAMA MENCERITAKAN PENGALAMAN

INI SIAPA BERSAMA MSK





WANITA YG BERTUDUNG MERAH DAN LELAKI YANG SEDANG PANDANG KAMERA ITU DI PERCAYAI SB YG TIBA2 DATANG NAK JOIN SEKALI TAPI DI HERDIK DENGAN SINDIRAN YANG SANGAT KERAS OLEH PAK HABIB NAMUN MASIH BELUM MAHU MENGAKU . 

MASAKAN OLEH RESTORAN HADRAMAUT 

PERMANDANGAN WAKTU MALAM DI ATAS PUNCAK

PYAN MENCERITAKAN 10 POKOK DURIAN YANG DI TANAMNYA DI RUMAH PAK HABIB DI ZAMAN MUDANYA


PAK HABIB DI BERI KESEMPATAN UNTUK MEMBUKA KERIS YG DI DAKWA TAMINGSARI OLEH PEMILIKNYA YANG TIBA2 DATANG DAN MENGAKU WARIS TAHTA SULTAN PERAK

TAMINGSARI BETUL ATAU PALSU TAPI LOKNYA 13

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve