Blackend Is The End

Ahad, 21 Oktober 2012

KISAH ISTERI USTAZ KENA LIWAT

Perkara yang paling membosankan aku ialah bila buka saja FB pasti ada status yang mengkafirkan orang. Orang itu sesat orang ini sesat... syiah kafir wahabi kafir.

Sosialis atau komunis tak payah nak cerita la depa punya dok hukum sesat dan kafir....

Di bawah ni salah satu posting yang aku ambik dari FB. Ntah sapa dia ustad Nasim aku pun tak kenai. Sama ada dia yang berkata begitu atau tidak aku pun tak tahu yang aku tahu kata kata ini di tulis bersama gambaqnya.

Dasyat betui ustad ni..Macam mana dia tau tau orang syiah ni suka liwat. Bini dia dah kena liwat dengan orang syiah ka atau mak dia yang dah kena liwat sebab tu dia kata orang syiah kalau kawin akan liwat isteri..

Ahh di saat orang miskin tak ada makanan di saat orang miskin tak boleh sekolah tak ada pulak dia nak kisah. Mana dia nak kisah sebab dia hidup senang dia hidup mewah. Jual ayaq lioq saja ringgit malaysia dah masuk sampul. Yang dia kisah pasai syiah yang dia kisah pasai wahabi orang itu sesat orang ini sesat orang itu liwat orang ini mutaah.

nak tengok blog orang syiah liwat click di-SINI

Haikkkkkk tuiiiiii...


To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve