PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Ahad, 2 Disember 2012

TERKINI : USTAZ ELIAS ZAKARIA CALON PAS PARLIMEN KEPALA BATAS LAWAN NAINA MARICAN




Di bawah adalah surat dari pembaca yang telah mencadangkan nama bekas YDP Majlis Agama Islam Pulau Pinang yang juga seorang pendakwah yang terkenal Ustaz Elias Zakaria untuk calon kerusi Parlimen Kepala Batas.

Assalamualaikum WBT...sumber dalaman drpd pihak AMNO kepala batas bhw...calon AMNO kepala batas ialah Datuk Rizal naina merican....oleh itu,,,org amno di Parliemn Pala Batas sendiri akan sokong calon Pas disbbkan faktor2...

1)Pengundi tegar Pak Lah hampir 5k akan swing vote kpd Pas.

2) Rizal naina Merican yg akan jadi calon di pala batas,,difahamkan sendiri drpd org amno bhw rizal naina tdk emmpunyai sebarang jasa pun wlaupun sebesar biji sawi di pala batas.

3) Calon pas lagi hebat,,mula tu geng2 amno pala batas ingat Ust taqiuddin hamzah iaitu bekas calon pas PRU Ke-12 di DUN Penaga yg akan bertanding di parlimen pala batas...tapi sebaliknya taukey rokok yg akan tanding di pala batas...

Yg bestnya kebanyakan ajk pas kepala batas menentang sbb beliau sudah tdk terkenal malahan tdk mempunyai sebarang jasa langsung,,bukan sekadar itu je,,,dah la kena buang daerah drpd baling mai permatang pauh....dok di permatang pauh,,,tp nak tanding di pala batas....

Justeru itu,,,dgn ini sy mensyorkan calon bg Parlimen Kepala Batas ialah Bekas YDP MAIPP iaitu Ustaz Elias zakaria bapa kpd EXCO Pemuda PAS Pusat,,,Ramadhan Fitri Elias....krn beliau ust Elias Zakaria mempunyai jasa yg terlalu besar berbanding PJ PAS Pulau Pinang sendiri.......bukan sekadar jasa tetapi sumbangan dan pengaruh luas....kalau hari ni kita tanya pada masyarakat Pulau Pinang termasuk cina atau india,,,mereka lebih mengenali Dr Mujahid Rawa, Abg mat Sabu, dan jg Ust Elias Zakaria...kalau PJ sendiri iaitu Ust Saleh man,,,terlalu ramai tdk kenai dia,,bahkan di Permatang Pasir dia menang pun disbbkan jasa dan pengaruh arwah YB Hamdan,,,smp skrg PJ P.P tak buat apa langsung kat Permatang Pasir.....apatah lagi si Afnan yg kena buang daerah ni.................

Dah smp masanya kita kena bertindak mempromosikan ust Elias sbg ikon sebaris dgn Dr Mujahid rawa, dan Abg mat Sabu....

Pemberontak UG Pulau Pinang.



Himpunan para blogger dan facebooker bagi negeri Pulau Pinang akan diadakan di Yayasan Aman Penanti dan tarikhnya ialah pada 7hb Disember
bermula jam 5 petang dan 8 Disember berakhir jam 12 tengahhari. 

Semua yang berminat untuk menyertainya boleh berhubung dengan 

Abu Nawas  - 
Nasoruddin Shah Mat  - Bandar Perda dan Taman Selat
Amir Ghazali Cataylist   - Ketua AMK Pulau Pinang
Zainulfaqar Yaacob - Pegawai Penerangan Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang
Saiful Azwan - Jelutong

Semua blogger dan facebooker sekitar negeri Pulau Pinang adalah dengan hormatnya di jemput bersama sama. Tempat tidur dan makan di sediakan. Semuanya percuma.