Blackend Is The End

Ahad, 1 Januari 2012

Anak Perempuan YB Mahmud Razak, Adun Umno Bandar Selaput Antara Di Tahan Khalwat Semalam


Anak perempuan Mahmud Razak iaitu Adun Umno kawasan Bandar Selaput Dara adalah antara pelajar UiTN yang di tahan dalam operasi cegah maksiat yang di adakan semperna tahun baru semalam..

Mahmud Razak yang juga presiden Umno (Umat Munafiq No One) iaitu sebuah NGO munafiq di selatan thailand ketika di temui telah berkata dia tak kisah kalau anak perempuannya di tangkap khalwat tetapi dia amat risau sekiranya anaknya di tangkap kerana bersama2 dengan mahasiswa di bawah ni :-Sebenarnya hari ini Abu Nawas malas nak update blog sebab dah rasa macam malas nak jadi glamer. Bukan apa bila dah glamer ramailahlah anak anak pelacur yang akan sakit hati.

Maklumlah blogger Top 10 kah kah kah (percayalah anak pelacur yang Abu Nawas kata tu time baca ni tentu mulut dia tengah muncung macam mulut babi kah kah kah)

Tapi pagi2 lagi seorang aktivis mahasiswa yang telah di tahan kerana kes di atas telah mengSMS kat Abu Nawas pasai cerita kat atas.

Maklumlah sebagai seorang pensyarah dalam falkuti syariah al makiah kebanyakan mahasiswa selalu merujuk pada Abu Nawas jika apa apa masalah yang melibatkan hal hal maki hamun.

Maka tengahhari ni terpaksalah juga Abu Nawas buka jugak komputer buruk Abu Nawas untuk menulis catatan mulia ini.Malas nak cerita panjang sebab semua orang boleh baca cerita ni kat mana2 blog pun. Abu Nawas cuma nak ucapkan banyak banyak terima kasih pada polis yang telah membelasah setengah mati budak2 mahasiswa ni.

Terima kasih kerana polis polis ni telah membantu untuk mempercepatkan lagi kejatuhan Umno. Sepatutnya polis kena bertindak lebih ganas lagi terhadapa budak2 mahasiswa ni kerana lagi lebih ganas maka lagi lebih kuat sentimen kebencian rakyat pada umno.

Faktanya ialah antara penyebab kepada keputusan PRU12 adalah kerana larinya undi orang India kepada PR di sebabkan orang India marahkan polis yang telah membelasah perhimpunan Hindraf beberapa bulan sebelum PRU tersebut.

Sebelum Hindraf masyarakat India di lihat sebagai satu eset penting kepada Umno/BN sebagai penambah majoriti undi. Masyarakat India kebanyakannya sukar untuk memberi undi kepada parti selain BN.

Namun dengan bantuan penuh iklas dari pihak polis yang membelasah kaum India dalam perhimpunan tersebut, api kemarahan orang India kepada pemerintah telah berjaya di nyalakan.

Dasarnya kita mungkin melihat yang membelasah rakyat itu adalah polis tapi hakikat sebenarnya, rakyat tidak melihatnya sebagai polis tetapi mereka melihatnya sebgai Umno.

Maka kerja setiap orang rakyat yang sudah sediakala mahukan Umno/BN tumbang ialah dengan membawa cerita dan kalau boleh di tokok tambah agar api kebencian rakyat kepada Umno semakin bertambah.

Kerja kerja menatu kejatuhan Umno/BN ini bukan saja terletak di bahu pihak polis malah setiap anggota kakitangan kerajaan yang anti Umno/BN perlu turut serta dalam kerja kerja ini.

Jika anda bekerja sebagai penguatkuasa majlis tempatan maka tindakan yang perlu anda lakukan ialah dengan mencari salah kecil2an rakyat.

Contohnya jika melihat kereta di parking keluar sedikit saja dari garisan parkin maka penguatkusa majlis tempatan perlulah saman kereta tersebut dan jika hendak buat pemilik marah lagi kepada kerajaan adalah lebih baik di kunci saja tayar kereta itu.

Kerani kerani kaunter kerajaan juga perlu lebih masam muka dan cepat marah pelangan agar rakyat akan meluat untuk berurusan dengan kaunter kerajaan lagi.

Tak kiralah apa kerja anda, yang pastinya anda perlu buat rakyat rasa marah pada kerajaan. Apabila rakyat marah pada perkhimatan kerajaan maka kita teruskan lagi meniup api kemarahan kepada rakyat dengan mensasarkan kelemahan pemerintah Umno.

Jika nak lihat umno jatuh setiap dari kita perlu berkorban dan kalau boleh kalau kita di belasah seperti budak mahasiswa ni tapi tak mati, kita hendaklah cari cara macam mana nak mati agar isu kematian kita berterusan di mainkan sehinggalah Umno/BN jatuh.

Sebarkan banyak banyak video polis membelasah rakyat kepada orang2 kampung yang tak ada internet dalam bentuk VCD atau apa saja.

Percayalah api kemarahan rakyat kepada Umno/Bn akan terus di membara jika melihat video kekejaman polis ini.

walaupun sakit hati kita melihat kejahatan polis ni tapi sebenarnya kita kena berterima kasih kepada polis polis ini kerana mereka sedang menjatuhkan kerajaan yang lebih zalim dari tindakan mereka ini.

Tak perlu apa yang nak kita dendamkan dengan polis polis ni kerana Tuhan sebenarnya sudah pun membalas segala kelakuan mereka ini dengan kehidupan mereka yang cacamerba.

Tak percaya pergilah ke kelab2 malam, disco atau tempat2 hiburan. Yang banyak ada di sana ialah polis. Yang banyak dok mengusung betina Indon ialah polis.

Dalam bergembira sebenarnya di hati polis polis ini penuh derita. Anak isteri polis polis ni menderita sakit jiwa dengan sikap suami mereka ni.

Tak usahlah bercerita panjang pasai polis polis ni kerana kita yang pernah hidup di sekitar mereka lebih arif tentang kehidupan penuh polis polis jahat ni.

Oleh itu apa yang kita nak risaukan. Peristiwa polis membelasah mahasiswa ni adalah salah satu petanda kejatuhan umno semakin hampir.

Kini kita perlu melahirkan lebih banyak lagi orang2 yang berani macam mahasiwa ini. Tahniah anak muda yang berani.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve