To Live Is to Die

free counters

Ahad, 8 Januari 2012

SELEPAS GAMBAR BERSOSIAL KINI MUNCUL PULA VIDEO SEXS AMALINA


Memang dasyat dan amat dasyat bila menonton video sexs Amalina yang kini di jual di depan2 restoran nasik kandaq dalam bentuk CD dan DVD.

Apalah nak jadi dengan si Amalina bt Tasrip pelajar yang dapat 17E dalam SPM tahun lepas ni.

Tapi dasyat lagi berita kat bawah ni:-.Abu Nawas malas nak ulas apa2 sebab Abu Nawas masih dalam tempoh bercuti walau tiap2 hari Abu Nawas maki Hassan Ali.

Cuma Abu Nawas nak tanya polis pasai apa pulak orang yang conteng bangunan Umno kat bawah ni tak kena tangkap?Kita nak tengok orang yang conteng bangunan Umno Kedah ni di tangkap. Kita nak tau sapa dia orang tu? Kita jugak nak tau orang yang conteng ni ahli parti mana?

Kita tak nak hukum si penconteng ni tapi kita cuma nak bagi nasihat kat dia jangan guna tektik macam ni sebab tektik ni orang dah tak pakai. Ini tektik zaman tok nadoq.

Kat bawah ni lagi satu berita tektik lama. Duduk atas moto pun dah di curigai. Jangan begitu abang polis ooiii. Janganlah kau cemburi Siswa ni hanya kerana dia masuk Universiti tapi hang hanya boleh kerja polis pasai result SPM hang macam taik.

Padanlah hang hanya layak kerja polis kalau nak bandingkan dengan IQ hang yang rendah tu kah kah kah.
Opss termaki la pulak....

Blackend Is The End

Dyers Eve