Blackend Is The End

Ahad, 15 Januari 2012

SEMAKAN KEPUTUSAN BANTUAN RAKYAT 1 MALAYSIA (RM500.00)


Berikut adalah cara menyemak keputusan Bantuan Rakyat 1 Malaysia yang di keluarkan oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri(LHDN).. Semakan ini juga boleh di buat terus ke Portal Rasmi Lembaga Hasil Dalam Negeri.Rupa2nya orang miskin sudah kena kencing. Najib kata 15hb sudah boleh dapat tapi sebenarnya orang miskin terpaksa tunggu lagi berapa la pun tak tau lagi dan yang pastinya 15/1 adalah hari ahad dan 16 haribulan pulak baru orang miskin boleh semak keputusan.

Cuba tengok di bawah :-1) Keputusan akan di maklumkan melalui Pos - Jika 16hb mula di edarkan maka berapa hari pulak baru nak sampai surat tu ke rumah orang miskin. Itu kalau 16hb tapi kalau 20hb, kalau bulan depan baru nak edar bila pulak surat nak sampai ke rumah orang miskin.

2) Bila dah dapat surat baru nak tau bila tarikh dan tempat baucar boleh di ambil. Kena dia kata bulan 3 maka bulan 3lah baru nak bapat baucar.

3) Nak ambik baucar pun nak kena buat majlis jugak. Biasalah nak tipu rakyat. Nak buat majlis pun makan masa berapa lama pulak nak susun atur program.

4) Dah dapat baucar, nak kena tukaq kat bank pulak.

Kesimpulannya orang miskin sudah kena kencing dengann umno. Cakap mau kasi duit 15/1 tapi sebenaqnya semuanya pembohong.

Memang dasar umno kaki kencing. Patutlah Hasan Ali suka sangat nak join umno pasai dia pun kaki kencing....

ASKAR PULANG DARI DUTY ROMEN ISTERI DEPAN KAWAN2 ASKAR YG LAIN


Kadhi daerah Bukit Selamba melahirkan rasa kecewanya yang amat sangat apabila ada suami yang telah menceraikan isterinya gara gara mereka telah kehabisan stock darah haid..

Menurut Haji Razak Ismail iaitu kahdi daerah Bukit Selamba, perbuatan menceraikan isteri yang sudah putus haid samalah hukumnya seperti memecat pejuang Islam seperti Hassan Ali.Pas ni memang dah gila. Buat kerja apa pun tak mau rujuk kat mufti dulu. Bab hukum hakam ni bukan boleh buat main. Lebih2 lagi yang melibatkan pejuang Islam yang hebat macam Hasan Ali..

Sepatutnya Pas kena beri peluang pada Hassan Ali untuk terus menyumbangkan baktinya kepada penyatuan umat melayu di Malaysia ini. Pas dan Umno sama2 melayu islam dan sepatutnyalah Pas dan Umno bersatu untuk terus merembat saki baki harta orang melayu yang masih ada.

Hasan ali bukan calang2 pejuang Islam. Bukan senang nak cari orang yang macam Hasan Ali yang jual agama untuk cari makan dan jadi kaya raya.

Dalam Malaysia ni hanya Hasan Ali saja yang takutkan Allah:-Kita sepatutnya mengikut contoh yang ada pada diri Hasan Ali yang meletakan sepenuh keyakinan kepada Allah. Sebab dia yakin pada Allahlah dia hanya percaya hanya Umno saja yang boleh bagi makan.

Sebab dia yakin dan takutkan Allah lah dia jual semua ayat ayat allah untuk jadi kaya raya. Sebab dia takutkan allahlah dia jadi gelong sampai alat eletronik solar pun dia kata bahaya. Kah kah kah...

Pas memang dah tak boleh pakai dan Hasan Ali memang tak perlu untuk join Pas semula sebab kalau dia masuk Pas pun nak buat apa lagi. masuk Pas tapi kalau tak boleh jadi calon lagi nak buat apa.
Kalau tak jadi calon macam mana nak jadi YB. Kalau tak jadi YB macam mana nak jadi exco. Kalau tak jadi exco macam mana nak sapu elaun puluh puluh ribu.

Masuk Pas masa Pas menang saja baru boleh cari duit. Masuk Pas masa Pas kalah nak buat apa sebab nak kena keluaq duit.

Ramai anjing anjing dalam Pas ada macam ni. Masa kalah depa kata hangpa pi la dulu kami ikut kot belakang tapi bila dah menang depa kata hangpa dok belakang bagi kami dok depan.

GAMBAR NING BAIZURA BERCIUM DAN KISAH DIA DI RABA PUNGGUNG


Ning Baizura telah mengaku yang dia pernah di raba punggung oleh peminatnya di dalam sedutan iklan melodi untuk siaran esok. Nak tahu cerita seterusnya tengoklah sendiri Melodi tengahari esok...

Abu Nawas berharap Ning Baizura ketika di raba dia memakai seluaq dalam kerana wanita tanpa seluaq dalam umpama Malaysia tanpa Umno.Azmin Ali ni memang sudah gila campoq sasau. Ada ka dia kata Malaysia tanpa Umno. Oii patut padan la sikit kalau nak bagi pendapat pun wahai abang Ustazah Ummi oii.

Kalau Malaysia tanpa umno kami blogger ni nak kata kat sapa pulak? Tutup habis la facebook sebab umno dah tak ada.

Kalau Malaysia ni umno dah tak ada SPRM nak buat kerja apa pulak lepas PR dah menang nanti. Kalau Umno dah tak ada kat Malaysia ni macam mana polis nak siasat sapa yang suruh bom Altantuya.

Malaysia perlukan Umno dulu kini dan selamanya. Sekurang2nya bolehlah tunjuk kat anak cucu kita nanti sapa yang jadi barua British menagkap pejuang2 kemerdekaan sewaktu negra belum merdeka dulu.

Setidak2nya bolehlah masuk dalam buku sejarah sapa yang sedekah Singapura pada Lee Kuan Yew dulu dan siapa pula yang jual tanah orang melayu pada tokey tokey.

Oleh itu berfikrlah dulu sebelum nak berkata kata. Lajak perahu boleh di undur tapi kalau lajak kereta yang rosak gear gostan macam mana nak undoq dah.

Yang lebih penting lagi kalau Umno dah tak ada kat Malaysia ni Abu Nawas nak tulis cerita apa pulak kat blog ni? Tak kan hari2 nak tulis cerita Lebai zan kacau bini orang kot kah kah kah

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve