To Live Is to Die

free counters

Isnin, 16 Januari 2012

DR HASSAN ALI DEDAH ANAK NAIB PRESIDEN PAS MAHFUZ OMAR JUGA SEORANG HUMOSEKSUAL

Dr Hassan Ali dalam sidang medianya petang tadi telah mendedahkan bahawa anak kepada Naib Presiden Pas Mahfuz Omar adalah seorang lelaki gay.

Dr Hasaan Ali yang juga seorang Dr sakit puan di sebuah perkampungan orang asli telah berkata Mahfuz Omar iaitu naib presiden Persatuan Amah Semenanjung(PAS) mempunyai seorang anak suka berhomo sexs.

Anaknya Mohd Zamri Mahfuz juga telah membuat pengakuan berani itu kepada wartawan Abu Nawas pagi tadi ketika beliau baru saja membaca berita di bawah ini:-INi semua gara2 Anwar Berahim yang punya pasal. Sebelum ni tak ada pun cerita pasai tutuh juboq ni tapi sejak Pak Hassan kena terajang dan tak boleh nak rembat duit elaun puluh2 ribu sebulan barulah terdengaq cerita ni.

Itulah pasai, dulu elok2 dok cari makan dengan jual kelentong kat orang ramai tiba2 pi masuk politik. Nasib baiklah orang Pas ni benggong sebab belum sampai setahun jadi ahli orang Pas dah lantik Pak Hassan jadi Naib Ketua depa.

Bila dah jadi naib ketua maka berbaloilah Pak Hassan tinggalkan kerja kelentong budak2 sebab dia boleh tunjuk saja kerusi mana yang dia rasa selamat untuk bertanding pilihanraya.

Akibat bodohnya orang Pas maka sia2lah kerja aktivis Pas Parit Buntaq yang bertungkus lumus buat kerja tapi Pimpinan Pas boh calon orang yang tak buat kerja macam Pak Hassan Ali di Parlimen Parit Buntaq pada 1999.

Bukan 1 tapi dua kerusi sekali dia rembat. Di Selangor menanglah dia di Sungai Burung dan oleh kerana pimpinan Pas pun bodoh macam ahli dia jugak maka di lantiklah Pak Hassan jadi Ketua Pembangkang di Dun Selangor.

Pak Hasan rasa diri dah cukup hebat sebab dia adalah pakar motivasi tapi bila masuk Dun lidah terkunci bila kena tibai dengan MB Selangor Dr Khir Toyo.

Dia tak sedaq yang masa dia dok motivasi orang tak dak sapa nak bangkang dia tapi bila masuk Dun dan berjumpak dengan orang politik maka sepatah haram dia tak boleh nak berhujah.

Kalaulah Allahyarham Ustaz Hasan Sukri masih ada tentu dia boleh cerita betapa pedih hatinya bila Pak Hasan ni buat kerja kotoq untuk rampas PJ Selangor.

Nasib baiklah Ustaz Hassan itu benar2 punya aklak seorang ustaz dan di pendam sajalah segala kejahatan Pak Hassan ni.

Sebenaqnya cerita cerita pasai dia tak akan timbul kalau yang jadi MB Selangor sekarang ni bukan Khalid Berahim. Cerita ceriti juga tak akan terjadi kalau tak ada tentangan dari pimpinan Pas supaya Pas dan Umno bersatu untuk khianati rakyat awal2 lagi.Tapi malangnya wakil Pas cuma di lantik menjadi exco saja maka mengamuklah Pak Hassan mintak Pas bersatuu dengan Umno supaya dia boleh jadi MB Selangor.

Orang macam Pak Hasan ni berlambak2 dalam Pas. Depa masuk Pas kononnya sebab nak berjuang Islam tapi sebenaqnya depa cari duit dalam politik.

Ahhhh ini semua cerita anjing politik..dalam UMNO, Pas, PKR semuanya ada...macam pelaq...

TUN ABDULLAH HJ AHMAD BADAWI PUKIMAK HARAM JADAH

Bekas Perdana Menteri Malaysia yang ke 5 Tun Abdullah Bin Haji Ahmad Badawi, Ini Pukimak kalau hidup pun selama ini kasi kita susah juga so apa beza kalau dia mati?".

Ini bukan kenyataan Abu Nawas tapi ini adalah kenyataan sahabat Abu Nawas blogger yang pro Umno...Boleh baca kenyataan maki Abdullah Badawi di sini:-CLICK

LEMAN RAJA LAWAK CABAR BERAHIM ALI DEBAT FACE TO FACE DI FORUM KEKUATAN MELAYU DAN POLITIK ISLAM DI SINGAPURA


Berikut adalah cabaran Leman Raja Lawak kepada Ibrahim Ali yang di ambil dari wall Facebook Leman.

Ini baru real punya artis. Bukan pengecut macam kumpulan nasyid, dengaq siren ambulan pun dah lari masuk selimut kah kah kah..Hebat betui kawan aku si Belacak ni. Tapi yang hang pi cabar dengan orang yang tak setaraf dengan kita tu pasai apa.

Hang tu belajaq tinggi dan keluaq universiti tapi Berahim ali tu belajaq sampai ITM saja iaitu tempat budak2 tak lulus periksa masuk time dia sekolah dulu kah kah kah.

Sebab tu bila dia jadi Timbalan Menteri dulu dia tukaq ITM jadi UiTM sebab nak cover dia punya status pendidikan. Nanti bila orang cari taraf pendidikan dia orang akan kata dia pun keluaq universiti jugak kah kah kah.

Dengan Ambiga yang pompuan tu pun dia lari lintang pukang, inikan pulak dengan hang. Dah la hang ni lawyer, artis pulak tu..lagi dia tak boleh tahan nanti bila hang keluaq hujah ikan belacak kah kah kah.

Hidup Man Belacak.....
Hidup Orang Miskin...
Hancur Umno.......

Rozita Che Wan Janda Meletup Di Peluk Lelaki Muda Tup Tup...


Wauuu!!! Ini sedah berita baik untuk jantan jantan yang merasakan dirinya masih muda kerana janda bergetah sedang mencari lelaki muda.

Jadi pada jantan jantan yang dah tua tu lupakanlah niat nak berdamping dengan Rozita Che Wan.

Tapi bagi orang tua yang tak dapat janda meletup ni anda semua jangan risau kerana masih ada peluang untuk berbuat demikian walaupun bukan dengan Rozita Che Wan.

Contohnya anda boleh merogol budak 15 tahun atau mengonkek bibik macam mana Anak Yatim kongkek hari tu.

Yang penting kita mesti merasa tidak jijik ketika melakukan perkara itu. Yang salah ialah bila kita buat jahat kemudia kita rasa jijik macam cerita jijik kat bawah ni :-Kah kah kah..ini fatwa baru keluaq...jangan buat benda2 yang jijik kerana ianya salah tapi kalau nak kongkek bibik tak apa sebab ianya tak jijik.

Nak berzina dengan jalang macam kat bawah ni pun tak apa sebab ianya tak jijik.Kalau nak rogol budak 15 tahun pun tak pa sebab ianya tak jijik dan halal lagi.



Atau nak berkepit dengan betina sambil mabuk macam ni pun tak apa asalkan tak jijik:-Nak rembat duit zakat macam ostad kat bawah ni lagi tak pa sebab dia boleh buat hukum sendiri macam menteri nikah kawin dalam gambaq Musang Berjanggut.

Blackend Is The End

Dyers Eve