Blackend Is The End

Jumaat, 20 Januari 2012

Gambar Dr Hasan Ali Dan Isteri Sedang Menangis

Tu dia rupanya bini Hassan Ali. Bersedondon warna kuning pasangan bahagian ni. Kesian kat Mak Datin yang dapat laki macam Hasan Ali ni. Nak nasihat apa pun tak boleh sebab berlagak sombong kononya pakar motivasi.

Dr Hasan Ali telah di beritakan akan berkunjung ke P.pinang pada 28 januari ini sebagai tetamu jemputan khas untuk memaki hamun orang cina dan kristian dalam Himpunan Sejuta Pelawak di Kepala Batas.

Tu dia orang P.Pinang bersiap sedia untuk berjihad. Jom kita hapuskan orang kristian dan cina di P.Pinang. Pahlawan jihad sudah datang. Kedatangannya umpama turunnya Nabi Isa di akhir zaman.Jom kita tengok pulak sapa dia lagi pahlawan jihad yang akan membuat seruan jihad di P.Pinang nanti:-Wauu..rupa2nya orang kuat Pas P.Pinang turut bikin seruan. Bekas Ketua Pemuda Pas P.Pinang ni nak ajak orang lawan kristian ka atau nak ajak orang lawan Anwar Berahim atau nak ajak orang bikin lawak kah kah kah...Fuhh tentu ramai budak2 Pas kat Penang ni turun nanti sebab boss depa yang akan buat seruan jihad. Maklumlah nak lawan dengan kristian ni bukan boleh sorang2 tapi kena ramai2...

Tapi kalau sapa2 yang nak sms lucah kat bini orang boleh la jumpak ostad ni pasai ostad ni adalah penyokong kuat melaon kat bawah ni yang aktivitinya berSMS lucah dengan bini orang.

Cuba pulak tengok apa pulak komen ahli jihad di wall FB Ostad ni :-Mati syahid bro... Tunggu apa lagi wahai pemuda islam P.Pinang kalau ada sapa2 nak mati syahid mai la join Himpunan maki kristian ni. Bukan senang nak dapat mati syahid lebih2 lagi cuma perlu maki saja terus boleh dapat syahid.

Tapi yang peliknya pulak ialah kenyataan Gang Ostad ni pasai FB kat bawah ni:-Ish Ostad ni main FB tak mortad la pulak. OO lebih kurang dia bawak keluaq hukum sms lucah kat bini orang la. Nak sms lucah kat bini orang tak pa asalkan masa sms tu kita kena niat yang kita tu sedang berjihad kah kah kah.

Inilah hukum hakam yang selalu orang ugama dok jual. Untung kat anta harrammm tapi kalau untung kat ana halalllll....

Tok sah dok cerita panjanglah sebab inilah peluang untuk orang Islam terutamanya orang Pas yang selama ini menjadi penyokong kuat kerajaan UMNO/Pas di P.Pinang tunjukkan muka. puak2 ni benci sangat pada PKR dan DAP lebih dari Umno lagi

Bukan sikit pengikut atau penyokong Pas/Umno kat P.Pinang ni. Masa PRK Pmtg Pauh puak2 ni dah tunjuk hero bila depa pakat kempen boikot PRK yang Anwar bertanding.

Bukan sikit jugak pengikut ostad ni yang dia tinggalkan dalam pemuda Pas P.Pinang walaupun la ni satu habuk jawatan dalam Pas dia dah tak ada di P.Pinang ni tapi saki baki pemikiran kolot macam dia masih berlambak lambak terutamanya dalam Pemuda Pas.

Tapi berlambak saja la tapi pengecut nak mampuih.... berani sembang kot belakang boleh la...

Oh Ya kepada yang hadir anda juga akan di hiburkan dengan kumpulan nasyid cari makan seperti di bawah ni...Berhiburlah sambil berbuat pahala sebab dengaq lagu nasyid dapat pahala tapi kalau dengaq lagu rock dapat dosa. Maklumlah kumpulan nasyid ajak orang buat baik. Jangan lawan penguasa nanti berdosa.

Lagu rock pulak ajak orang lawan penindasan. Mana boleh ini semua dosa. Biaq la orang nak buat apa pun kat kita janji kita sokong penguasa.

Ok lah para penjihad semua jumpa nda semua nati kah kah kah

Suami Isteri Tukar Pasangan Suka Sama Suka

Oleh kerana terlalu banyak menonton VCD lucah, timbullah dan terbayanglah dalam fikiran akan nikmat kepuasan jika isteri sendiri yang menjadi pelakonnya. Daripada melihat pelakon lain yang beraksi, lebih menghairahkan dan menghangatkan jika isteri sendiri yang berlakon.

Inilah punca yang memulakan semua cerita yang diceritakan di sini. Najid membayangkan dalam fikiran isteri main dengan lelaki lain dan dengan hanya membayangkan sahaja Najid sudah dapat merasakan kepuasannya. Bagaimana jika benar terjadi, tentulah suatu yang paling istimewa dapat najid rasai dan kecapi. Tak dapat Najid gambarkan dengan kata-kata.

Semua telah dirancang dengan teliti. Bukan mudah hendak mendapat peluang dan kesempatan melihat isteri main dengan lelaki lain. Ini adalah pertama, kalau jadi Najid akan dapat melihat dengan mata kepala sendiri isteri main dengan lelaki lain.

Isteri najid pernah main dengan lelaki lain sebelum ini tapi najid tak dapat melihatnya sendiri. Pertama kali itu Najid jugak yang rancangkan. Dari perkenalan dalam internet Najid dapat pasangan yang sama-sama sealiran. Mereka berjanji di satu hotel dan bila bertemu mereka hanya book satu bilik saja.

Entah macam mana,merekai bersetuju masuk bilik secara bergilir-gilir. Nak buat macam mana, terpaksalah Najid setuju sebab ini pertama kali dalam sejarah hidup. Jadi setelah dipersetujui Najid pun masuk lah bilik dulu bersama pasangan baru Najid tu.

Bersambung lagi pada petang nanti dengan syarat hangpa kena klik iklan seribu kali hari ni keh keh keh....
Cerita di atas tak ada kena mengena dengan gambar di atas... tapi ada kena mengena dengan tajuk di atas....

PENGAKUAN 2 GADIS SUNTI TENTANG SEXS SAMA JENIS


.

Meninggal Dalam Solat Isya Berjemaah Selepas Kuliah Ustaz Mutalib Maarof

Berita ini di ambil dari wall FB ustaz Mutalib Maarof...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve