To Live Is to Die

free counters

Isnin, 6 Februari 2012

WARKAH ABU NAWAS DARI PENJARA UNTUK DIN BINJAI

Mungkin kerana hari ini hari cuti maka sekali lagi Abu Nawas berpelung untuk update blog. Terima ksih banyak2lah pada warden yang baik hati, walaupun tubuh badan abu Nawas di kurung di sebalik jerjaj besi tapi jiwa abu Nawas masih bebas walupun taklah sebebas di luar penjara.

Cumanya tak ada lagilah peluang untuk abu Nawas tulis isu semasa tentang politik dan tak ada lagilah cerita2 atau gambar yg boleh abu Nawas masukkan kedalam blog ini memnadangkan Abu Nawas tidak di benarkan berbuat demikian.

Ini pun abu Nawas dah rasakan cukup VIP jika di bandingkan dengan tahanan lain yang bukan kata nak berFB tapii nak talipon famili pun susah.Begitulah nasib tahanan di penjara negara orang.

Sebenarnya Abu Nawas nak cerita tentang 1 sms yg Abu Nawas terima pagi tadi dari seorang kepala gangster. Dia fowardkan 1 sms dari seorang rakan blogger bertanyakan betulkah abu Nawas kena penjara. Penjara mana dan kes apa smpai kena penjara.

Rupa2nya ada jugak yg ingat abu Nawas main2 dengan cerita abu Nawas kena penjara ni. Ermmm ntah lah tapi kalau rasa Abu Nawas tipu mai la melawat sendiri abu Nawas tapi macam Abu Nawas kata kalau setakat nak bawak buah limau tu tak paayah la..Kalau nak mai lawat bawak la laptop ka..note book ka..kalau tak tak payah mai la...

Salahudin Ayub Kembali Ke Johor Untuk Mampus

Ntah macam mana pagi2 ni waren baik hati dia bagi laptop untuk abu Nawas update blog. Mungkin kerana semalam Abu Nawas dok puji dia.

Bagus jugalah dapat menekan butang huruf2 ni kerana pagi2 ni Abu Nawas terbacalah kisah si Naib Presiden Pas telah di tawarkan kerusi di Johor.Sebenarnya tak ada apa yang nak di hairankan kalau si salahudin ni nak bertanding kat Johor kerana sememangnya Johor negerinya

cuma yang hairannya pasai apa si Naib Presiden Pas ni boleh pergi punya jauh bertanding di negri orang.Sepatutnya si salahudun dari dulu lagi bertanding di negerinya bukan tak tentu pasai lari pi ngeri orang tapi oleh kerana dia punya jawatan yang tinggi dalam Pas maka di pilihnya tempat yg selamat untuknya.Inilah yang terjadi dalam Pas.

Sepatutnya aktivis tempatan yang menjadi calon tapi yang di jadikan calon ialah pemimpin2 yang sedkit jasa pun tak ada di tempat yang dia bertanding tu. Kononya nak bawa suara parti dalam dewan.

Orang Bachok tak pasal2 nak kena undi si Nasarudin Mat Duit sebab kononnya dia pemimpin besaq pas pada ketika itu. Dan si Mat Sabu pulak di hantaq ke K.Terangganu kerana pas rasa depa akan menang kerusi tu.

Last2 Kuala Kedah dapat kat PKR Mat sabu tertungging kat K.Terangganu kah kah kah..padan muka nak menang mudah sangat...Apa pun si Salahudin ni mmg patut di terajang balik ke negeri dia.....kalau kalah pun tak pa sebab dah ada pencen ..kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve