Blackend Is The End

Selasa, 20 Mac 2012

Isteri Dato Iskandar Mahmud Mohon Talak Kerana Tak tahan Dengan Cara Sexs Suaminya


Berat mata memandang berat lagi bahu memikulnya. Itulah yang di hadapi oleh datin Kamariah Sufuian yang selama 54 tahun menahan penderitaan kerana deraan suaminya yang mengamalkan sexs sadis iaitu sexs jenis main ikat ikat dan titik lilin serta berbagai lagi cara ganas...

datin kamariah Sufian yang datang sendiri ke pejabat Abu Nawas menceritakan penderitaannya itu tanpa rasa malu dan silu.

Menurutnya dia sudah tidak tahan lagi untuk menahan penderitaan kerana setiap malam kena tahan body pada suaminya yang sexs ganas itu.

Dalam satu lagi kejadian di negeri Selangor telah di beritakan seorang Raja telah meminta supaya tanah rizab melayu di pertahankan:-Kah kah kah.. tanah apa yang nak di pertahankan tu. Tanah kuboq pun kalau boleh jual umno jual. 54 tahun kerja jual tanah tiba2 hari ni suruh berhenti kerja dan cari kerja lain.

Kerja apa yang umno boleh buat selain menjual. Jual tanah, jual ugama dan jual bangsa. Ini kerja umno sejak zaman berzaman. kasilah peluang umno kerja sampai pencen untuk jual tanah.

Sekrang sudah umur 54 belum cukup untuk pencen lagi. Nanti kalau umno berhenti kerja jual tanah dia nak kerja apa pulak? tak kan nak suruh umno duduk amsjid kot nanti dengan masjid dia jual.

Ini Raja mungkin sudah lupa sapa yang kautim dengan orang putih di Pulau Pangkor untuk jual Tanah melayu. Mungkin juga sudah lupa sapa kautim dengan orang putih untuk jual Pulau Pinang.

Bukan cina yang jual Tanah melayu bukan India yang jual P.Pinang dan juga bukan orang melayu yang jual negara ini. Tapi yang jual negara ini adalah raja raja dahulu kerana berebut kuasa dengan adik beradik.

Jadi sama sapa ini Raja kasi nasihat? Sama Umnokah? Sama PKR kah atau sama raja raja itu sendiri.

Kalau PKR depa baru perintah selangor 4 tahun. Belum pandai mau jual negeri lagi. Mungkin ambil masa lagi 4 tahun baru reti nak kautim dengan tokey untuk jual negeri. Kalau ini nasihat untuk raja2 , sekarang ni raja sudah tarak kuasa.

Raja boleh duduk diam2 dalam istana makan pakai semua rakyat tanggung. cukup masa sidang dewan raja kena baca apa yang telah di tulis untuk rasmi sidang. Jadi Raja sudah tak ada kuasa untuk jual negara.

Jadi mungkin ini Raja kata sama Umno supaya jangan lagi jual tanah orang melayu sebab kalau habis tanah orang melayu di jual nanti Raja mau duduk mana pulak. Umno bukan saja boleh jual tanah malah umno juga boleh jual Istana.

Selama ini boleh lepak lepak dengan anak bini tiba2 kalau istana kena jual nak kena sewa rumah la pulak. Bila sewa rumah mesti mau cari kerja untuk dapat duit bayaq sewa rumah. tak kan raja nak pi kerja kontrak buat longkang kot. Ini sudah mencemar duli... (konon kononnya la).

Di bawah adalah muka orang jual agama
Jom bantu anak anak mahasiswa kita mecari dana. Bukan mahal pun. Hanya RM30.00. Tidak ada meja VIP..semuanya samarata tak kira pemimpin besar atau orang biasa... macam biasa hubungi ketua penganas si Khalid Ismath untuk tempahan tiket
013-373 4003

Bagi mereka2 yang tinggal di sekitar Seberang Perai anda boleh menyertai kempen Stop Lynas dengan membeli baju STOP LYNAS di UpTown Bandar Perda Bukit Mertajam yang di bua setiap malam jam 8pm - 1pm atau untuk tempahan sila hubungi kepala pemerontak UpTown Perda Ustaz Din 016-402 3396 atau Ustaz Ya

Pembantu Rumah Muncul Dedahkan Kelakuan Tan Sri Abdul Kadir Syeikh Fadzir

Siapa wanita ini? Mengapa gambar wanita ini di kaitkan dengan bekas menteri dan pemimpin umno sebaik saja beliau mengistiharkan keluar umno. Jawapannya di bawah sekali..

Abu Nawas pernah tulis sedikit tentang bekas menteri dan pemimpin umno ini di sini :PEMILIK ViLLA SHAKIRA DI TENGAH TENGAH RUMAH ORANG MISKIN KG TAWAR BALING.

Kalau nak bercerita pasai Kadir Syeikh Fadzir ni walau tak banyak tapi banyak jugak la yang Abu Nawas tau. Bukan orang lain dengan abu Nawas namun walau kulit abu Nawas dengan dia sama warna tidaklah pulak Abu Nawas ada sangkut paut sedara dengan dia melainkan sedara dalam islam sajalah..

Cumanya isteri Abu Nawas sama sekampung dengan dia maka banyaklah cerita dia dan adik beradik dia yang Abu Nawas dengaq dari orang kampung Tawar Baling tu.

Abu Nawas pun pernah bertindak ganas jugak dekat dia ni lebih kurang 20 tahun dulu bila istana yang dia buat di kampung Tawar tu telah menyebabkan banjir kilat pada penduduk sekitar istananya itu.

Time tu orang kampung Tawar masih kuat sokong umno lebih2 lagi depa bangga sangat orang kampung depa dah jadi menteri. Kebetulan bila Abu Nawas balik ke rumah mertua hujan turun lebat dan banjir...

Abu Nawas pun pi cari penukul besi raksaksa terus saja kasi hentam tembok rumah dia. Bila tembok rumah dia pecah baru ayaq boleh lalu... Lepas tu Abu Nawas naik ke tempat tinggi Abu Nawas pun kasi ceramahlah pada orang kampung.. Ala ala cerita zaman dulu dulu gitu...

Tapi yang bestnya orang kampung yang tak kena banjir kata "rumah kami tak kena" Cilakak betui..dah la abu Nawas ceramah tak dapat sampul ha ha ha.

Bila abu Nawas balik rumah polis pun datang cari sapa yang kasi pecah rumah dia. yang kena tangkap orang kat situ..abu Nawas terselamat ha ha..adoi tu la lain kali bila abu Nawas ceramah tepuk la tangan.

Tapi orang kampung Tawar memang cukup hormat pada dia. Biasalah nanti bila Abu Nawas jadi Perdana Menteri anjing-anjing yang dok menyalak kat abu Nawas di penang tu pun akan jadi barua abu Nawas jugak la la la...

Bila hari raya Abu Nawas comfirm pi beraya di rumah dia..di samping makan free, anak abu Nawas jugak boleh berpusing 5-6 round untuk ambik duit raya dari ibu Pak Menteri ni. al Fatihah pada Tok Bibi yang telah pergi setahun yg lalu...

Itu cerita yang abu Nawas tau la pasai bekas pemimpin umno ni..kalau cerita bab jahat dia tak mau la Abu Nawas nak cerita sebab la ni dia pun dah nak berubah..yang lepas tu kasi lepas la..kalau anwar Berahim yang paling jahat masa dalam Umno dulu boleh di maafkan inikan pulak Pak Kadir (orang baling sebut Kadiaq) yang tak berapa nak jahat tu... sekrang2nya dia tak jual agama macam setengah orang tu...
Hari ni dia dah sedaq yang selama ni dia dah buat salah jadi kasi la maaf sama dia. Kalau bab dia sapu harta rakyat tu, semua pemimpin umno sapu..bodo la kalau masuk umno jadi tukang pacak bendera saja...

Cerita dia nak keluaq umno ni abu Nawas dengaq lama dah. Bukan dia sorang saja tapi semua gang Tengku Razaligh akan berbuat demikian tak lama lagi. Umno sekarang tengah kautim agar perkara ini tak akan terjadi.

Pak Kader telah menjadi orang pertama dalam team Tengku razaligh yang berbuat demikian. Apa nak kisah..kalau dok dalam umno pun habis kuat sampai lepas PRU ni saja. Bila umno sudah tiada kuasa, apa lagi yang nak di cari dalam umno.

Tapi ada jugak yang pendek akal macam pak aji kat bawah ni:-Orang pakat lari keluaq dari rumah yang sedang terbakaq dia boleh sorang sorang nak tunjuk hero masuk dalam rumah terbakaq. Jual agama jual bangsa demi wang ringgit lagi hina daripada orang masuk umno kerana nak dapat projek.

Orang koprat sokong umno kerana duit tapi depa tak jual agama macam pak aji ni. Bikin malu saja dari duduk di kerusi khas exco pi duduk di tempat makan anjing dan babi.

Jawapan siapa wanita di atas ialah---- Ntah Abu Nawas pun tak kenal.
Kenapa wanita ini di kaitkan dengan Kader Syiekh fadzir? -- sebab dia tak ada kena mengena dengannya...

Jom bantu anak anak mahasiswa kita mecari dana. Bukan mahal pun. Hanya RM30.00. Tidak ada meja VIP..semuanya samarata tak kira pemimpin besar atau orang biasa... macam biasa hubungi ketua penganas si Khalid Ismath untuk tempahan tiket
013-373 4003

Bagi mereka2 yang tinggal di sekitar Seberang Perai anda boleh menyertai kempen Stop Lynas dengan membeli baju STOP LYNAS di UpTown Bandar Perda Bukit Mertajam yang di bua setiap malam jam 8pm - 1pm atau untuk tempahan sila hubungi kepala pemerontak UpTown Perda Ustaz Din 016-402 3396 atau Ustaz Ya Gangster UpTown turut Serta Lawan Lynas

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve