To Live Is to Die

free counters

Khamis, 29 Mac 2012

Antara Lebai Sexs Dengan Tukar Tiub


Abu Nawas tertarik dengan satu komentar yang di tulis oleh seorang peminat Tukar Tiub yang berceritakan tentang pak Lebai... Kebetulan abu Nawas turut sama di dalam forum anak muda di mana Tukar Tiub telah meleparkan pandangannya tentang sindrom Lebaisation...

Memang kepada sesiapa yang hadir ke forum tersebut akan merakan kenyataan Tukar Tiub ini amat keterlaluan. Abu Nawas sendiri keesokan harinya di tanya oleh seorang orang Pas yang turut hadir sama ke forum itu "apakah Hisham itu Islam"

Abu Nawas cuma katakan padanya, kalau kita jauh darinya maka akan jauhlah lagi dia dari Islam... jadi apakah yang salahnya jika berkawan dengan Tukar Tiub setidak tidaknya dia tidak hipokrit macam pak pak lebai seperti yang di tulis di bawah ni.....


LEBAI DAN LEBAISATION
Berita ini mengesahkan apa yang ditulis oleh Tukar Tiub dan penyokong-penyokong Tukar Tiub tentang LEBAISATION di Malaysia selama ini benar belaka. Kualiti orang yang bekerja di Jabatan Agama Islam amat rendah kerana mereka ini terdiri daripada golongan budak-budak samseng yang bodoh dan tidak pandai belajar.

Bila mereka gagal SPM, mereka terpaksa pergi mengaji di pondok atau madrasah di Pakistan kerana itu sahaja yang mereka mampu. Kalau mereka ini tak pandai & dungu didalam Ilmu Hisab, Fizik, Kimia, Biologi, Ekonomi & Perakaunan, sudah tentu mereka ini juga tidak pandai di dalam ilmu agama Islam yang jauh lebih susah daripada Fizik.

Bila mereka ini balik ke Malaysia dan bekerja di Jabatan Agama, mereka ini masih tetap samseng dan gila seks. Itulah sebabnya kebanyakan tokoh tokoh agama teragung, terunggul, terulung temasyhur, tersohor, ternama dan terbaik di Malaysia hanya mampu bercakap pasal SEKS. Mengapa? Sebab mereka ini kepala otak mereka asyik fikirkan seks sejak dari zaman sekolah menengah sampai sekarang. Gaji mereka tak seberapa dan muka mereka tak kacak.

Jadi tak ramai gadis Melayu yang ingin berkahwin dengan mereka ini. Jadi untuk memuaskan hawa nafsu seks mereka, mereka ini terpaksalah sibuk pergi mengintai pasangan kekasih yang berdua-duan. Mereka yang lebai ini memang lemah didalam bidang pengawalan kepala pelir mereka. Mereka tidak boleh tengok rambut perempuan atau perempuan pakai mini skirt macam Saloma bini P. Ramlee. Jika tengok, terus stim nak merancap. Mengapa???? Sebab mereka tidak biasa tengok.

Orang Penan yang hanya pakai cawat macam Tarzan lagi terror dalam pengawalan hawa nafsu mereka. Di hutan Amazon, Afrika, dan Sarawak ada ramai orang hutan yang perempuan mereka setiap hari bertelanjang bogel atau separuh bogel. Tetapi lelaki mereka ini tidak merogol perempuan mereka. Malah mereka tidak membuang bayi macam kaum Melayu, kaum yang paling hebat di dalam hal ehwal agama Islam sebab hanya ada satu kaum di dunia ini yang kaumnya mesti 100% Muslim, Orang Arab keturunan Nabi pun kalah jika dibandingkan dengan kaum Melayu ini. KAH KAH KAH Saya ada seorang kawan yang kuat agama yang pernah belajar di Al Azhar.

Tetapi saya tak kisah sebab kawan saya tu tak pandai guna komputer dan internet. Bila semua orang dah lama guna internet, dia baru nak belajar. Jadi dia suruh saya ajar dia. Pada suatu hari, komputer dia kena virus. Jadi sayalah orang yang dia minta tolong. Bila saya buka komputer dia, saya curi buka dia My Documents dan ternampak banyak gambar-gambar lucah yang dia simpan di dalam komputer dia. Kena virus tu pun sebab dia lawat laman porn. Jadi bila saya tengok ulasan yang dibuat oleh orang yang lebai di Tukar Tiub, saya tidak kagum dengan kelebaian mereka, kerana 99% semua sudah melawat laman web lucah dan ada yang merancap di depan komputer.

Yang 1% tu ialah orang-orang macam saya dan Hishamuddin Rais yang sudah banyak pengalaman. Jadi laman web lucah, kita orang tak ambil port. Itulah bukti bahawa orang yang kononnya MELAYU LIBERAL, MELAYU SOSIALIS, MELAYU KOMUNIS adalah jauh lebih baik daripada Melayu yang kononnya LEBAI dan ALIM. KAH KAH KAH

Gambar Pelakon Arol Aziz Menjadi Model Seluar Dalam G String


Pelakon kacak terkenal Arol Aziz kini telah menjadi model kepada pengeluar seluar dalam wanita yang di sebut G String.

Menurut Arol seluar dalam G String kini bukan saja di minati oleh wanita wanita yang suka berbogel tetapi ia juga turut di minati oleh kaum lelaki yang tak ada maruah sepertinya.

Click sini untuk Laman Web wanita melayu berbikini http://gadismelayubikini

Dalam temuramah selepas pertunjukan fesyen itu, pengurus seluar kilang seluar dalam tersebut berkata mereka kini sedang dalam proses untuk membuat satu lagi seluar dalam untuk Rosmah memakainya.

Sebab itulah kerajaan sebolehnya mahu melaksanakan GST dengan segera kerana mahu mengumpul dana untuk rekaan seluaq dalam G String tersebut.

Menurut pengurus itu lagi seluaq dalam G string itu mungkin ada di beri nama GST yang membawa maksud G String Tembon..Benda apa GST ni? Pasai apa tulis dalam bahasa inggeris? Pak Lebai yang dok melepak di kedai kopi di kampung Tok Panjang tau ka kalau tanya dia apa benda GST ni?

Tak usahlah tanya ketua pemuda umno cawangan Pekan Permatang Pauh tapi tanyalah Ketua pemuda Umno bahagian Permatang Pauh dia tau tau ka apa GST ni?

Inilah satu lagi projek nak tipu melayu sebab kalau tulis dalam bahasa melayu nanti melayu tau baca dan ,melayu lawan balik sebab tak depa paham apa itu GST.

Kerajaan sudah kasi duit 500 dan kini masanya kerajaan mau angkat balik itu duit. Orang melayu tak tau dalam pokek dia ada tangan najib, Orang melayu tak tau dalam poket dia Rosmah tengah main teloq kote depa.

Orang melayu miskin himpun duit 2 tahun untuk beli basikal anak tapi bila sudah cukup duit pergi kedai basikal nanti tokey akan kata lu punya duit talak cuku lagi. Orang melayu tanya tokey apa pasal tlak cukup gua tengok itu basikal punya harga RM25o saja.

Nanti tokey kata itu RM250 gua punya balang tapi itu Losmah punya luit bulum kila lagi loo.. Orang melayu pun pulang dengan perasaan hampa kerana terpaksa tunggu lagi setengah tahun untuk cukupkan duit beli basikal untuk anak.

dalam hati orang melayu akan maki hamun orang cina sebab orang melayu ingat yang naikkan harga tu adalah orang cina.

Inilah GST..sambil menyelam sambil sekodeng pompuan pakai Gstring dalam ayaq. Sambil selok poket orang melayu miskin sambil juga main teloq supaya api perkauman dan benci cina menyala.

Tapi ada ka melayu yang dok melepak di kedai kopi itu kisah.. ada ka orang miskin yang nak beli beras pun tak cukup duit ambil tahu hal ini....

Tak apalah kalau tak tahu tapi kerja kita yang paling utama sekarang ini ialah tumbangkan Umno... Tak perlu nak pikir macam mana nak tumbangkan MCA atau Gerakan sebab orang cina dah comfirm tak undi MCA tapi semua rakyat hari ini tanpa mengira fahaman perlu bersatu untuk jatuhkan umno saja..

Warga Miskin Bangulah....


Lepas umno jatuh kita kira lain...

Blackend Is The End

Dyers Eve