Blackend Is The End

Ahad, 8 April 2012

Rahsia Gadis Bertudung Labuh Bersama Lelaki Bukan MahramTerbongkar.

Rahsia gadis bertudung labuh akhirnya terbongkar apabila beberapa orang di kalangan mereka telah di dapati berjumpa secara sulit di bawah jambatan di sebuah kampung kerana merancang mahu turut serta dalam Himpunan Bersi 3 nanti...

Amboi amboi amboi... sebut saja bab pompuan tudung labuh punya raksia hangpa kalut saja nak buka no. Oi mana ada rahsia.. sama la yang tudung labuh ka atau yg tak pakai tudung... cumanya yang tak pakai tudung tu buah dada dia untuk semua.. sapa nak tengok pun boleh..

Cumanya Abu Nawas nak cerita la pasai pak pak lebai yang dok berangan angan nak menikah dengan pompuan tudung labuh ni. Maklumlah depa lebai jadi nak cari bini mestilah kena yang pakai tudung labuh sebab nak tunjuk kehebatan lebai depa tu.

Baguih la kalau macam tu tapi Abu Nawas nak pesanlah pada lebai lebai yang dok berangan angan ni, pompuan yang macam ni tak layak menikah dengan hangpa semua kalau hangpa tak dak peliaq.

Maksud tak dak peliaq tu bukan pasai kepala butoh tak naik tapi nak kasi tau kat hang pa wahai lebai lebai kalau pengecut nak mampuih lupakanlah angan angan nak menikah dengan depa ni sebab depa ni walaupun pompuan tapi berani.

Jadi kalau Bersih 3.0 ni hangpa yg rasa diri hangpa tu lebai dan berangan angan nak menikah dengan depa kat bawa ni maka lupakanlah hasrat tu-Gambaq ni menunjukankan gadis2 yang bertudung labuh ni baru saja kena asap pemedih mata sewaktu demo dulu. Depa ni tak gentaq dengan polis mahu pun gas beracun. Depa datang dari jauh untuk bersama sama dengan rakyat yang lain menentang kezaliman Umno.

Jadi kepada lebai lebai yang tak pernah nak turun demo dan tak pernah nak merasa keperitan asap gas pemedih mata serta ayaq pancutan berwarna kuning maka Bersih 3 ni wajib turun. Kalau tak malulah pada anak anak gadis idaman hangpa ni.

Kalau tak turun jugak maka sahlah hangpa ni pengecut dan tak dak peliaq. maka boleh simpanlah angan angan hangpa tu nak beristerikan gadis gadis yang berani macam depa ni. Lebih baik pi berkawan dengan Lebai zan. Cari minyak lintah lepas tu sms lucah kat bini orang sambil merencap.Oklah pada semua yang lebai mahu pun tak lebai ayoh siap sedia untuk 28 april ini. Bukan suruh hangpa semua lawan polis tapi nak suruh hangpa duduk saja. kalau yang tu pun tak boleh juga aku cadangkan hangpa semua pi mampuih la.Pastikan kita menghasut semua yang di sekeliling kita untuk turun 28 april ni. Untuk budak2 kampung aku sapa yang turun 28 ni aku belanja semua... Turun jangan tak turun.. Turun tibai Umno.. turun sampai umno turun....

Ini ada lagi 1 beriat bagus untuk menghasut Peguam Negara kaki mabuk Arak

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve