Blackend Is The End

Isnin, 23 Julai 2012

PENCERAHAN TERHADAP KOMUNISME

REJIMEN KE 10 PERJUANG NEGARA









KHUSUS UNTUK YANG MASIH BEBAL
Sampai bila orang Melayu nak sensitif pasal komunis ni? Komunisme hanyalah satu ideologi. Kalaulah aku seorang komunis, aku tak boleh buat apa2 tentang kekejaman yang Parti Komunis Malaya pernah lakukan kat orang Melayu dulu. Benda ni samalah kalau ada orang Melayu pergi mencuri kedai Lebai Samad, takkan lebai Samad sendiri nak tampar anak dia, semata- mata kerana anak dia seorang Melayu?


Jadi tak perlulah juga Lebai Samad marah pada diri sendiri kerana dia juga seorang Melayu. Ini satu lagi cubaan untuk mengekalkan kebodohan dalam otak pemikiran rakyat, terutamanya Melayu.


PIMPINAN PKM - ANGKAT SENJATA LAWAN BRITISH



Aku sampai hari ni tak paham, kenapa pasal Komunis ni orang Melayu sensitif, tapi tak dengan penjajah kita orang Inggeris? Semua benda dari Inggeris masih lagi kita agungkan, sampai ke tengah malam duk melangut tengok bola Inggeris, beli barangan Inggeris, bercakap Inggeris.. kenapa tak sensitif dengan benda ni, kenapa tak ungkitkan betapa menderita kita dijajah Inggeris dulu, betapa kejam pmerintahan penjajah dulu , berapa billion juta hasil tanah bumi kita telah diangkut dijual oleh mereka?


Kesimpualnnya mudah, jika kita masih sensitif pasal Komunis lebih dari penjajah Inggeris, tahap pemikiran kita masih dijajah. Berhenti sambut Hari Merdeka, kita sambut Hari Nakba Malaya 31 Ogos ini.


*** PEMBACA TUKAR TIUB

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve