PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Ahad, 21 April 2013

SEKITAR PENAMAAN CALON PARLIMEN KAWASAN P52 BAYAN BARU

         Semalam..sekitar penamaan calon bagi Parlimen Bayan Baru..Bayan Baru di isi oleh 3 DUN yakni Batu Uban, Batu Maung dan Pantai Jerejak..Dua batu,satu pantai..Dan lebih hebat lagi empat calon bebas masuk bertanding..Tiga bertanding di DUN Batu Uban dan sorang lagi di DUN Batu Maung..

         Parlimen Bayan Baru ni antara yang di highlight sebagai kawasan tumpuan Pakatan Rakyat sebabnya calon yang dipilih nak kekalkan kerusi di kawasan tu yang sebelum ni disandang oleh Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim (PKR) dan calon baru yang bertanding adalah Sim Tze Szin (PKR) menentang Tang Heap Seng (BN).. 

Klick sini untuk ke BLOG CALON PAKATAN RAKYAT DUN PENANTI DR NORLELA UNTUK PENANTI.....





berhimpun di hadapan SJKC Min Sin







Sesi berebut kuih pau..aku lapaq xjadi la setakat pau..
Umno seberang sana ada nasi lemak..so,aku gerak p belah sana pulak..
Mana nak tau depa bagi duit..






Macam biasa orang tua2 peminat tegar TV3 dan UMNO dihadapan lepaih tibai nasi..
Yang muda2 makan kedaqah x abeh2 kat belakang..Paling x tahan makcik pakcik ni menyanyi lagu "Inilah Barisan Kita"..p masuk kilauan emas pun baguih boleh masuk 
peti telebisen..

video

Dalam celah2 abg polis aku perasan sorang awek polis..lawa..
ada lesung pipit baq hang..sebelah dia tu hangpa mau ambik la..aku bagi..



video

Cukup takat tu..aku bukan buleh dok lama-lama kat depa ni..hangat hati..
Dengaq makcik2 hat dok sembang pemimpin depa baguih..

Aku patah balik pi kat puak pakatan..harap ada lagi pau..
Ronda seround dua lagi..

Tapi dalam ramai2..brader ni paling rancak la..dari jauh semua org nampak dia..
Ala-ala Sid Vicious vokalis sex pistol tuu..perut dengan misai ja xsama..