Blackend Is The End

Rabu, 12 Februari 2014

BERSUMPAH DEPAN AL QURAN ADALAH SUNNAH NABI - ULAMA

Kenapa ada orang sanggup bersumpah guna al quran? Sebab ada ulamak jahat yang ajar dia sumpah guna quran. Contohnya Saiful Bukhari... walaupun dia tau yang dia berbohing di depan quran tapi mengapa dia berani bersumpah depan quran walaupun dia tahu dia sedang buat fitnah.

Ini adalah kerana ada ulama yang bagitau dia bahawa walaupun dia menipu dan bersumpah mengunakan quran tapi dia tidak berdosa berbuat begitu. Ini kerana ulama ulama ini akan mencari dalil dalil dan nas nas untuk dia berbuat begitu.

Ulama ulama ini akan meyakinkan Saiful Bukhari bahawa perbuatanya itu bukan saja tidak berdosa dan akan mendatangkan musibah terhadapnya malah perbuatanya bersumpah di hadapan qura itu akan mendatangkan pahala yang besar.

Ini kerana ulama ulama tersebut berkata saiful boleh berbohong di depan al quran untuk menyelamatkan umat islam dan bangsa melayu. Anwar sangat bahaya kepada islam sekiranya terus bergerak bebas di luar penjara maka untuk menyelamatkan islam dan melayu ulama ini berkata kita boleh buat apa saja termasuk memfitnah di depan al quran.

Sebagai orang jahil dan orang yang hanya yakin tak ada umno tak ada islam maka saiful sanggup berbuat perkara yang orang lain tak berani buat. Baginya takkan ulama nak menipunya, siap dengan dalil dan nas lagi...

Itu teori sumpah laknat saiful la..sumpah pemain bola akutak tau la depa pakai plan apa...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve