To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 20 Jun 2015

GAMBAR SUSPEK SENDIKIT PERDAYA WANITA DI FACEBOOK

Abu Nawas stop dulu pendedahan tentang skandal Ostad selebriti TV sebab dia dah mula mengalah sedikit dan tidak lagi menganggu bayi yang di jaga oleh isterinya sehingga hari ini.

Tapi kalau dia terus bertindak di luar dugaan Abu Nawas tak akan teragak agak untuk mendedahkan semua maklumat peribadinya serta pengakuan skandal skandanya...

............................................................

Hari ini Abu Nawas nak dedahkan lagi manusia manusia celaka yang mengunakan agama di percayai untuk memperdayakan wanita di facebook.

Modus operadinya ialah menulis status status berbentuk islamik di facebook untuk mengambarkan dia seorang yang kuat agama kemudian dia akan mesej wanita wanita dengan kata kata manis dan memujuk untuk bawa lari mangsa mengikutnya.

Suspek yang mengunakan nama FB Encik Kenangan hanya mempunyai satu gambar profil dan status statusnya semuanya dalam bentuk islamik dan pro Pas UG.

Abu Nawas telah mengunakan fake fb untuk perangkapnya dan apabila dia menyedari yang dia di perangkap dia terus saja menutup akaun FBnya sehingga kini.

Dari apa yang Abu Nawas cuba siasat tentang orang ini dia pernah tinggal di Baling Kedah menumpang orang tapi tidak bekerja apa cuma mengharapkan belas orang ramai untuk makan minum dan tempat tinggal.

Berikut adalah sumber dari seorang penguna FB yang yang bernama Maksu Radix Kola mengaku Encik Kenangan ini adalah bukan fake FB dan pernah tinggal di rumahnya.

suspek juga mengikut Maksu radix adalah seorang penagih dadah di mana pada bulan ramadhan tidak berpuasa sedangkan status status FBnya mengambarkan suspek seorang yang warak dan kuat ibadat.

Dengan ini adalah di harapkan Encik Kenangan segera membuat laporan polis sekiranya ini adalah fitnah terhadapnya.

Abu Nawas akan dedahkan banyak lagi maklumat tentang dia selepas ini.






Ini adalah sebahagian mesej mesejnya kepada mangsa dengan niat untuk membawa lari mengikutnya ke KL
Setelah dia sedar yg FB ini adalah perangkap dia terus menutup akuan FBnya


Blackend Is The End

Dyers Eve