To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 18 Oktober 2014

SKANDAL SEXS OSTAD SELEBRITI TV

Oleh kerana Facebook Aku telah di block maka aku akan mengunakan blog sebagai mengantikan apa saja isu yang selalu aku naikkan di facebook.

Ini adalah kali ketiga FB aku telah hilang jadi aku tak berniat untuk membuat FB yang baru sehinggalah FB lama tekah di halang dari block.

Untuk sesi awal bermulanya blog kali ini aku nak bawa cerita pasal skandal skandal orang yang berpakaian agama. Ini bukan perkara aneh sangat bagi aku dengan golongan macam ni sebab aku kenal sangat sangat orang orang yang berlagak warak di khalayak tapi punya niat yang jahat terhadap wanita.

Namun begitu kebanyakan mereka ini terlepas kerana oranf ramai tidak percaya sebab mereka pandai menyembunyikan kejahatan di sebalik pakaian agama. Orang akan kata mustahil orang pakai jubah dan serban sanggup buat perkara yang keji sebegitu.

Di samping itu wanita yang menjadi mangsa juga tidak berani tampil untuk menjadi saksi kerana risaukan maruah mereka akan tercemar lebih lebih lagi mangsa itu adalah isteri orang.

Namun kali ini aku berjanji akan bongkar kisah kelakuan jahat seorang Ostad TV yang cukup jahat. Mondus Operandinya ialah "Rawat dan Sihir pesakit wanita teruatamanya wanita wanita yang telah bersuami serta berkerjaya.

Siapakah Ostad Selebriti TV tersebut...

Ikuti sambungannya...

Blackend Is The End

Dyers Eve