To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 5 Ogos 2017

DATO ZAHID HAMIDI DI KAITKAN DENGAN AL OLAMAK SYIEKH AL TOHA. - Bahagian 2

Kes kejahatan Al Olamak Syiekh Al Toha Al Jalani ini sebenarnya bukanlah baru berlaku sehari dua ini apabila di hebohkan di dalam media facebook oleh waris mangsa tetapi perbuatan terkutuknya mempergunakan agama untuk mencari kesenangan dan wanita telah lama berlaku.

Menurut seorang penguna akaun FB yang bernama  Nur Hadi Mohamad Al Olamak ini di bawa masuk ke sebuah pusat pengajian Islam Darul Quran Jakim oleh Datuk Zahid Hamidi untuk di jadikan pensyarah dengan kemudahan pengidapan dan gaji.

"Setakat yang aku faham si Pak Arab Toha gila seks ni khabarnya Zahid Hamidi yg masukkan dia ke Darul Quran JAKIM utk jadi pensyarah. Siap bagi kuarters kat musibat ni."

Dia mengajar memang merapu habis. Ajar bahasa arab pun merapu. Jadi imam bacaan pun ke laut. Selalu conquer mimbar kat masjid DQ tu. Kalau boleh tiap2 malam dia nak bg ceramah. Kalau dia jadi imam ramai student yg pakat mufaraqah je. Bila dia bg ceramah pun ramai takmau dengar. Yg student jenis taksub bodo ada yg pegi tuntut ilmu kat rumah dia. Yg lg bangang sanggup jd balaci dia buatkan artikel siap translate dalam bahasa melayu."

"Dia dulu claim ada bela jin la, ada qarin la, boleh terbang la. Kitorang dulu kt DQ selalu menganjing panggil dia Toha Ekspress. Kalau kawan2 yg nak balik kampung jauh suruh naik dgn dia terbang. Kakakakaka"

"Dulu aku syak musibat ni bomoh Arab. Entah apa jampi dia sembur kat menteri-menteri sampai pentadbiran Darul Quran dulu tak boleh nak ambil tindakan pada dia walaupun dah ada laporan yg Toha ni buat gangguan seksual pada pelajar perempuan Darul Quran."

"Hantar la babi ni balik negara dia Zahid Hamidi woi!!!!!!!!"

Dalam satu status yang lain  Nur Hadi Mohamad menulis "Aku rasa dah sampai masa misteri kewujudan Pak Arab Toha gila seks di Malaysia dirungkai satu persatu terutama pada peringkat awal penempatan musibat ni di Darul Quran sebagai 'PENSYARAH'."

"Kena dapatkan maklumat daripada Pengarah Darul Quran JAKIM (tak pasti pada masa tu Che Ibrahim Che Man atau Hj Paimuzi Yahya). Betul atau tidak Zahid Hamidi yg beri arahan untuk menjadikan si setan ni sebagai pensyarah. Malah pak arab gila seks ni seakan-akan kebal dari sebarang tindakan sekalipun telah banyak aduan sama ada dari pelajar mahupun pensyarah termasuklah aduan gangguan seksual."

"Pelik juga. Polis Malaysia katanya antara yg paling cekap mencegah jenayah dan keganasan. Berapa ribu orang kena tahan di bawah akta POCA dan POTA. Tapi pak arab gila seks macam ni boleh dibiarkan bebas merata negara."

"Zahid Hamidi, kau tunggu soalan dari wartawan."

Bersambung...


Blackend Is The End

Dyers Eve